mandag den 1. oktober 2012

I got a cookie!

I Criminalistics snakkede jeg med Mr. Diab om Danmark. Jeg elsker den måde han afbryder timen på for at stille mig spørgsmål haha:-D I Senior English så vi en film; Big Fish. Ved ikke om i kender den eller ej, men den er virkelig underlig. Måske var det bare mig, men jeg var ved at falde i søvn lol. I gym begyndte vi at spille softball. Jeg kendte ikke reglerne, positionerne eller noget som helst, men så er det godt jeg har Dillion. Ved ikke om jeg har snakket om ham eller ej, men han er basically min bedste ven! Vi snakker altid sammen og laver sjov med hinanden - går og skubber og spænder ben for hinanden i ved;-) Dog er han også en af de eneste jeg stoler på. Jeg fortæller ham altid, hvad der sker i mit liv og hvad skal skal gøre med alt det drama jeg bliver udsat for.. Jeg deler nok flere ting med ham, end jeg gør med pigerne på cheerholdet.

I lunch sidder jeg altid med pigerne nu. Jeg spiser min frokost med dem, men ligeså snart jeg er færdig går jeg over til Mitch, Patrick og deres venner. Føler tit at nogle af de andre piger kigger på mig, fordi jeg sidder med "deres drenge", men whatever. Jeg er her kun i et år, så gør hvad der passer mig (hvis i ved hvad jeg mener) :-) Jeg har det sjovt ved deres bord, så har ingen planer om at ændre det aha. Vi gik ud i 'the commons', som er indgangshallen (ved ikke hvordan jeg skal beskrive det?). Alle hænger ud der indtil klokken ringer og dørene til gangene bliver låst op;-) Jeg fik øje på Patrick, så rendte over til ham. (Vigtig at vide at der er 2 Patrick's! den første Patrick er Patrick Hoxie - senior, football player, lunch, venner med Mitch, Tucker osv. Den anden Patrick er Patrick Gartley - senior, i min engelsk klasse, høj og kraftig, venner med Rachel men også Mitch, Tucker og dem). Anyways, han havde 1$ til overs i guess, så han købte en cookie til mig:-D

Efter skole havde vi cheer træning (eller vi får fri 14.16 og cheer starter kl. 16). Efter træning tog mig, rach og Tucker på McDonals for mad:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar