lørdag den 27. oktober 2012

Crazyy night

USA is a pretty damn scared place to be!! Rimelig cool at opleve dog.
Mig, Ashley og Nicole havde aftalt at hænge ud i aften. En halv time før vi skulle hente Nicole i Fowlerville (nabobyen), fortalte hun, at der er en mand som skyder mod biler på motorvejen og folk udenfor. Dog skød han ikke længere og var nu på flugt. Der blev sagt at han gemte sig i skoven bag Fowlerville High School, og det er seriøst lige ved siden af Nicole's hus! Vi vidste ikke om vi turde hente hende eller ej, men vi tænkte 'hvad fan'' og gjorde det alligevel aha. Vi kommer ud på motorvejen og vi ser umiddelbart ikke noget, men da vi kommer tættere på Fowlerville ser vi en helikopter og da vi kommer ind i byen ser vi politibiler med blå og rødt blink over alt. Woaouw. Vi henter Nicole (og Elena) og kører tilbage på motorvejen mod the corn maze. Vi skulle ikke prøve the corn maze igen, men lige ved siden af er der noget der hedder 'The Trail of Terror'. Det er lidt ligesom the corn maze, men der er kun én vej og den tager kun et kvarter vs. halvanden time haha. Da vi står i køen tabte jeg min billet på jorden, yay. Vi kunne ikke finde den for den længste tid, men til sidst fandt vi den fordi en stod på den.

Men 'the Trail of Terror' var faktisk rigtig sjov. Det havde dog været bedre, hvis de havde planlagt timingen noget bedre;-) Vi blev bedt om at vente to gange (hvor vi dansede med dem haha), og den anden gang stod to drenge og snakkede midt ude på ruten, hahah. Da de opdagede os sagde de f*ck og hoppende ind i kornet igen. Da vi så kom forbi, prøvede de stadig at skræmme os, haha, helt ærligt;-) de grinede også selv af det;-) Men ellers var det virkelig sjovt. Skuespillerne hoppede ud og skræmte dig (og jeg blev rimelig skræmt et par gange, not gonna lie!!). På et tidpunkt var der også en skuespiller som løb efter os med en motorsav. Kan i forestille jer hvor skræmmende det er???!!

Bagefter tog mig, Ashley og Nicole i biografen for at se 'Paranormal Activity 4'. Man skal btw. være 17 for at se den i USA, men han spurgte ikke om vores alder:-) Folk siger at den er mega lam og ikke uhyggelig overhovedet, men det er så meget løgn!! Jeg så den første film og dén var lam i forhold til den! Mig og Nicole havde købt icee's, men jeg gemte mig bag min kop hver gang det blev uhyggeligt, hvilket basically var hele tiden.. Ashley synes, at det var hyle morsomt, at vi var så bange:-D haha. Den her aften har været sååå uhyggeligt. Kørte på motorvejen I-96 fem gange, kørte igennem Fowlerville fire gange, prøvede 'the Trail og Terror' og så 'Paranormal Activity 4'. (nedenunder er nogle artikler/video omkring the I-96 shooting, hvis i vil vide mere,-)

http://www.livingstondaily.com/article/20121028/NEWS01/121028001/Driver-wounded-96-shootings-We-need-public-s-help-more-than-ever-now-sheriff-says?odyssey=tab|topnews|text|Frontpage
http://www.wxyz.com/dpp/news/region/livingston_county/sheriffs-department-responds-to-possible-shooting-on-i-96-in-fowlerville

Ingen kommentarer:

Send en kommentar