mandag den 22. oktober 2012

I suck at gym so I got hit by a basketball

Idag har været en interessant dag. I tysk skulle vi skrive en essay om hvorfor vi fortjener en statue? haha. Jeg fortjener en statue fordi jeg har nogle 'seje' venner baha. Havde ingen ide hvad jeg skulle skrive om sååå:-D I gym kunne vi lave hvad vi ville fordi vi havde en vikar. Folk rendte bare rundt og spillede basketball eller vollyball (de kaster dem fra hjørne til hjørne så man skulle passe på). Mig, Alexis, Krystal, Nick (anden Nick) og Andy stod bare og lave.. ja ingenting;-) Jeg vendte mig om og så en basketball komme flyvede. Jeg havde ikke tid til at reagere, så blev ramt lige i ansigtet. Yep. Mine klassekamerater elsker mig tydeligvis. Selvom det gjorde ondt, var det virkelig morsomt. Jeg blev tilbudt at få en ispose, men sagde jeg var okay. Dette var dog en fejltagelse, da min venstre kind/øje hævede op og skulle se sådan ud resten af skoledagen. Jeg havde også ondt i hovedet så ville gå ind på kontoret og få medicin. Men i USA kan man ikke få noget form for medicin eller smertestillende.

Disse er nogle af videoerne vi ser i psychology;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar