onsdag den 10. oktober 2012

I don't think it's funny. Delete it.

Endnu en skoledag.. føler at det hele er blevet min hverdag nu. I starten tænkte jeg hele tiden; Er jeg rent faktisk i amerika? hvad laver jeg egentlig her? dette er ikke dit hjem og din skole? haha Helene hvad sker der med dit liv? ..dybe tanker du ved ;-D Men tilbage til virkeligheden!

Jeg glemte at lave mine German 4 lektier, så Doug hjalp mig aka. jeg kopirede hans papir (y). Som tak købte jeg nogle caramel apple slikkepinde af ham i lunch;-) I kantinen er der altid nogle elever, der går rundt og sælger mad (det er en klasse du kan tage). Slikkepinde, popcorn, nachos og varme chokolate cookies. Klassen lyder rimelig nem, men hvis du ikke sælger dine ting, dumper du. Hayden kom gående imod mig med hans venner. Jeg ville give ham et skulderskub, men i sidste øjeblik flyttede han sig og jeg ramlede ind i hans venner. De synes det var hylende morsomt. Jeg prøvede at grine med, men det var virkelig pinligt hahah.

Igennem hele dagen var jeg blevet spurgt, om jeg havde noget kørende med den her dreng. Jeg kender ham ikke rigtig og har næsten ikke snakket med ham, så nej. Men han havde åbenbart skrevet på twitter (som er mega populært herover), at vi flirtede hele syvende time -hashtag  #SheWantsTheD. Jeg synes ikke det var morsomt, da jeg ikke kender ham, han overhovedet ikke er min type og jeg vil ikke have at hele skolen tror vi har noget. Jeg konfronterede ham med det i syvende time, men han gik bare videre og var ligeglad? ummm hallo? tog fat i ham, men han grinede bare. Hvis han ikke sletter det, får han det imorgen. Siger det bare.. 'amen hvilken idioot?? ;-)

Efter skole kunne jeg ikke se Rachel og Tucker, så jeg hang ud med Mitch i parkeringspladsen;-) Min mobil var gået ud, så det var super. Jeg fulgte ham til football, hvor jeg så Tucker. Rachel havde åbenbart en test efter skole, som han skulle fortælle mig om, men glemte. Thanks... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar