torsdag den 11. oktober 2012

Free icecream. But only to the varsity football team? -.-

Idag var det viiirkelig koldt, da jeg stod op. (Vejret skifter så meget i Michigan. Nogle dage er det varmt og fugtig, andre dage er det overskyet og blæsende). Jeg tog et brusebad (som jeg gør hver morgen) og gik ovenpå hvor mor havde ristede toast til os. I skolen havde vi en vikar i German, Psychology og Intro to bus (y). I gym spiller vi som sagt softball. Jeg var virkelig god i starten, men nu striker jeg out konstance -.- Drenge er selvfølgelig "high five" "good job" slå på skulderen osv. Jeg elsker virkelig mit hold. For det første vinder vi næsten hver kamp (vi er på anden pladsen, de er så atletiske haha). For det andet behandler de mig så godt. De snakker altid med mig og vil høre ting om Danmark. Jeg har lært dem "rød grød med fløde", som de stadig more sig meget over:-D

I lunch fik vi afvide, at alle football drengene kunne gå ind på kontoret og få is? Jeg troede selvfølgelig ikke på det. Hvorfor skulle kontoret give gratis is til football spillerene og ingen andre? Mig, Mitch og en anden dreng gik dog stadig ind på kontoret og fortalte om rygtet. Jeg kiggede ned i jorden og tænkte "Shiit de er dumme, hvorfor vil de ydmyge dem selv? .." Men guess what? Sekretæren var "Ofc follow me". Han fik så en is. Hvad fandeeeeen? Mitch gav mig dog hans is efter lidt tvang;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar