søndag den 30. september 2012

Halloween decoration n' spraying our hair

Idag har vi pyntet op til Halloween - ved hvad i tænker;-) allerede? det er kun september? I USA gør man alting tidligt haha. I mean, de er allerede ved at sætte juletræer op i Walmart? Vi hentede alle dekorationerne fra depotet - og tro mig, der er meget! Hele køkkenet var fuld af halloween ting. Vi pyntede køkkenet, stuen og ydersiden af huset. Synes selv det blev ret flot (vi er dog ikke færdige) ;-) Imens vi pyntede op, klædte vi os også ud, fordi mor sorterende alle kostumerne. De har sååå mange kostumer. Har ingen idé hvilket et jeg vil vælge til trick or treating. Mig og Ashley tog ind til byen og købte nogle flere ting. Vi købte blandt andet kridt, som vi brugte til at tegne et gerningssted foran garagen (y). Ellers slappede jeg bare af, vakede tøj og lavede lektier resten af dagem. Efter aftensmaden fandt mig og Ashley nogle hårfarvnings sprayflasker i neon orange, blå og pink:-D Jeg spraypainted en blå stribe og pink ender og Ashley havde striber i alle farverne haha. Vi gik også ovenpå og prøvede at spraye Tucker og Rachels hår, men det mislykkedes wraa. Det var så morsomt though:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar