søndag den 21. oktober 2012

Cornmaze:-)

Idag var mig, Ashley, Nicole (Sverige), Racquel, Bella, Elena (Spanien) og Linda (Finland) i the Cornmaze. En cornmaze er en kæmpe kornmark med en labyrint inden i. For at være ærlig, synes jeg ikke det var så fantastisk. Selve cornmazen var sjov, men jeg kunne ikke rigtig lide menneskerne jeg var sammen med. De er flinke/søde og det hele -har intet imod dem, men INGEN kunne blive enige om hvilken vej vi skulle gå. På et tidspunkt mødte vi to drenge som faktisk var rigtige sjove. Dog bandede og skubbede de hinanden hele tiden, men jaja. De gjorde det hele meget sjovere med deres jokes og onde kommentarer mod Racquel og Bella aha. Da vi kom ud af labyrinten, fandt vi ud af, at de tilhørte en kristen ungdoms gruppe, aha? Da vi kom hjem skiftede jeg til pyjamas og så lidt tv. Gik tidligt i seng, da alt den motion og frisk luft havde gjort mig træt haha (y).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar