søndag den 14. oktober 2012

Senior night, football game and bonfire

Fredag: Idag er der sket meget. Vi havde uniform på i skole som normalt. Jeg var lidt trist, for det var sidste dag vi kunne have vores uniform på i skole (vi har kun en football kamp tilbage). I German 4 lavede vi næsten ingenting. Vi hørte sange og så videoer. Ingen fatter hvad de siger, men jeg synes det er nemt nok. Især når du også for sangteksterne på papir;-) I Criminalistics ser vi også film haha. Vi ser enten et mord eller en kriminalitet (idag så vi en kvinde blive angrebet af en mand, som ville have hendes bil). I Senior English arbejde vi på vores memoir, som er et bestemt minde/person. F.eks. en sportsbegivenhed, en speciel gave, første gang du indså livet ikke er fair etc. I psychology snakkede vi om hvorfor vi griner, når vi ikke burde. Vi så den sjoveste video. Skal nok finde den;-) Gym var normal, spillede bare softball. I intro to business fremlagde vi vores product. Jeg havde en taske fra Aeropostle (y). I His of Phi kan jeg ikke engang huske hvad vi lavede ..

Om aftnen havde vi football game og senior night. Coach Tami og Coach Cassie havde lavet 'senior' bånd og købt blomster til os, awe:-) Inden football kampen fik alle senior varsity atleterne lov til at gå igennem tunelen, mens der blev læst nogle linjer højt om dig og folk klappede;-) Bagefter begyndte kampen. Hele tribunen var fyldt, da det som sagt var senior night og vores sidste hjemmekamp.

Lørdag: Lørdag aften var jeg til en bonfire. Patrick og hans mor kom og hentede mig -de kunne dog overhovedet ikke finde vej, haha. Da jeg ankom var alle rimelig buresede. Jeg staver-skriber forkert, da jeg ik vil have at folk åverseter dette haha. Det regnede lidt, så vi droppede bålet og var ude i hans lade i stedet (det var ikke rigtig en lade. Mere et værksted). Folk spillede bordtennis med den gyldne ting med ø. Det gælder om at ramme modstanderens krus (de kendte røde fæste kåbber i vee). Hvis modstanderen ramte i dit krus, skulle du tage nogle slurkå. Folk drak ting som cubaa og fiskefjæs, hvilket er ligesom Gatorade her;-) Jeg prøvede nogle forskellige slags Gatorade, men jeg begyndte at blive dårlig senere (hvis man drikker alt for meget af den samme slags i ved). Dog skete der også nogle mindre gode ting den aften. På et tidspunkt sad jeg udenfor og snakkede med den her dreng (skriv til mig hvis i vil vide mere). Jeg har engelsk med ham, men vi snakker ikke rigtig sammen, da han er uvenner med hende jeg snakker med i den klasse. Anyways. Vi kom måske eller måske ikke til at snave, jeg mener snakke, lidt udenfor på en havegynge hahah. Ved ikke om det var en god eller dårlig ting, men oh well. Patrick kom hen til os, og ville have mig med for at sige noget til mig. Drengen blev sur, tror jeg, så slog ham lige i ansigtet! aaauch. Fire drenge kom også for alvor op og slåes - baseball bat og det hele :o Jeg så det dog ikke, fordi jeg var indenfor, hahah. Efter the bonfire sov jeg der og så kørte Patricks fætter og ven os hjem næste dag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar