onsdag den 17. oktober 2012

Can you say drama?

Hvorfor? Godddd... d-r-a-m-a, yay yay. NO. Som jeg fortalte, havde jeg en lille episode lørdag. Næste dag skrev vi sammen og blev enige om, at det bare var en en-gangs-ting og vi skulle lade det 'blow over'. Okay godt. Glad for at vi er på den samme side (y).

Mandag: Jeg kommer i skole og hører nogle folk snakke om det i krogene (jeg vælger at ignorere det). Jeg kommer til 3rd hour, som han er i.. vi kiggede ikke engang på hinanden. Resten ad dagen skete der ikke så meget. Jeg blev smasket af en softball på låret. Det samme blev personen der kastede bolden. Han blev bare ramt to gange og af den samme person haha (y). Softball idag var faktisk virkelig morsom. Drengene tager det seriøst, men laver alligevel så meget sjov med det haha. I lunch sad jeg med Annette og nogle af hendes venner. Hun har college halvdelen af tiden, så ser hende ikke så meget længere:( Ved bordet snakkede vi om Spring Break. Hende og nogle andre piger og drenge tager til Panama City, Florida og inviterede mig med! vil vildt gerne med, men får aldrig lov, så sagde pænt nej tak.

I syvende time blev alle udvekslingsstudenterne  interviewet til the Yearbook. Ingen ville rigtig snakke, så jeg besvarede alle spørgmålene haha. Følte lidt dårligt for Leah -hende som interviewede os (hun er btw også the homecoming queen), fordi ingen rigtig ville snakke lol. Hun er gode venner med Rachel, så efter spørgmålene snakkede vi kun om hende, Rachel og mig hahah. Efter skole mødte jeg hende ude på parkeringspladsen og vi aftalte hun snart skal komme hjem og spise Lucky Charms sammen med os ahah;-) Kl. 16 har vi cheertræning og football drengene har vægtlæftning. Jeg trak Patrick (anden Patrick) til side, og han fortalte hvad han vidste, hvilket var det hele. Jeg vidste ikke om jeg skulle fotælle Mitch det eller ej, men gjorde det senere på dagen. Rach vidste det allerede -og ikke fra mig..

Tirsdag: Jeg kommer i skole... alle ved det. Awesome. De fleste synes det er sjovt og laver sjov med det i timerne (ikke på en ond måde) men jeg stadig små irriteret over det. En freshmen (som går i en helt anden bygning!) kom endda hen til mig og fortalte det. Jeg spurgte hvorfor han gik og fortalte alle det. Han påstår han ikke engang kan huske det, men helt ærligt? Jeg har hørt hans bedste venner sige det til folk, og hvor har de det måske fra??? Yeah... thats what I thought. Folk elsker virkelig at sprede "spændende ting" :iii ps. jeg snakker ikke med Rach, Tucker og Mitch lige nu.. som trøst sov jeg med Rocky på luftmadressen i nat. Mig og Ashley så også "Magic Mike", som er min nye favorit film. Den er virkelig god.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar