fredag den 26. oktober 2012

Hurricane Sandy?

Hurricaneeee. En rimelig slem en ud fra videoen og artikler jeg har læst om i avisen og på nettet. Hørte nogle sige at den bliver værre end Andrew og Katrina. Oh my goddd... Den kommer dog ikke til at ramme Howell;-) Vi får mååske lidt vind og regn, men det er det hele. Nogle år siden ramte en orkan dog Dexter og fuldstændig ødelagde byen (20 min væk - kan sammenlignes med Viby bliver ødelagt). Det her lyder måske slemt, men synes faktisk det er lidt spændende at en orkan rammer USA. Håber den ikke bliver at for slem though..

I skolen har vi haft om stoffer hele ugen. I psychology har vi om alkohol/stoffer og hvad det gør mod dig. For at være ærlig blev jeg ikke så chokeret.. Jeg vidste godt, at de disse ting er dårlige, påvirker din hjerne osv. Jeg har også lært en masse fra folk herover. Så mange teenagere tager stoffer herover, at det er ikke engang sjovt. Jeg kender ihvertfald 10 personer/venner som ryger weed, marijuana osv. Sådan er kulturen bare. Her synes de, at alkohol er langt værre end stoffer (forældrene er enige). Da jeg i psych fortalte, at Danmark ikke har en drikkealder og du kan købe alkohol når du er 16, blev alle helt chokeret (+vi skulle være 18 for at køre). Vi brugte derefter hele resten af timen på at snakke om det var en god/dårlig ide at man kan drikke før man kan køre). I starten var jeg den eneste der synes det, men i slutningen var flere faktisk enige med mig. Onsdag var btw. ' Detroit Tigers'-tøj dag, da vi gik videre til the World Series. Torsdag var 'Wear red'. "Because the best me is drugfree". Synes det var så morsomt, at folk som tog stoffer havde rødt på. Jeg havde en rød trøje på, men ingen troede på mig. Bare fordi jeg er fra Danmark betyder det ikke, jeg tager stoffer?? Fredag var Spirit Day, da vi gik videre i High School Football tuneringen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar