lørdag den 20. oktober 2012

Playoffs !

Fredag: Idag havde vi football kamp. Jeg kan ikke huske hvor det var, men det var halvanden time nord på. På vejen så vi nogle rigtige coole ting. Okay så vi kører midt ude i nowhere - det eneste du kan se er marker, marker og marker. Pludselig ser du så den her kæmpe bygning virkelig tæt på landevejen. Kæmpe, siger jeg dig. Det er Jackson State Prison, også kendt som Michigan State Prison, som er Michigans største. Det er her alle de værste forbrydere sidder inde (morderene, voldtægsmænd og psychopater). Fængslet var viiirkelig tæt på vejen. Man kunne tydeligt se ind i deres gård, selvom der var et højt hegn omkring. Massere af cement, basketball baner, vægtløftning ting osv. Fangerne var (desværre) ikke udenfor, men det kunne være såå cool hvis de var. Man kunne sikkert se deres ansigter - så tæt på var det.

Vi kørte videre og kom forbi en Amish landsby. Lidt sjovt at se i virkeligheden, når man har lært så meget om det i folkeskolen:-) Vi nærmede os football stadionet hvor vi skulle spille. Inden vi nåede dertil, skulle vi køre igennem byen og den var big time ghetto! Husene var gamle og nedslidte. 5-6 årige farvede børn (ved ikke hvordan jeg skal sige dette pænt) legede med deres barbier i for"haven", de ældre mænd sad i deres vippestole på verandaen og røg cigarere. Teenage drengene gik på fortorvene og kiggede ind i bussen. Det var en 25 mph zone (aka. vi kørte rigtig langsomt), så det var rimelig skræmmende. Størstedelen af pigerne på holdet lavede en status på Twitter, om hvordan de enten 1.) troede de skulle dø 2.) hvilken ghetto by vi var i 3.) var bange for at stige af bussen aha helt ærligt.

Kampen var en af de bedste jeg har været til. Det var et kæmpe stadion og skolen var såå cool. Lignede noget fra en Harry Potter film:-) Det var vores sidste kamp (og så ikke alligevel ikke) så trænerne lod os gøre hvad vi ville:-D Erika er skadet, så hun tog en masse aka 110 billeder med mit kamera haha. I pausen købte størstedelen varm chokolade. Jeg mødte også Mitches mor&storesøster og Brandons mor:-D Alle troede vi ville tabe kampen, men vi var lige hele kampen igennem. 2 sek inden kampen sluttede scorede vi en touchdown og alle gik crazy. Play offs!! boom!

Lørdag: Idag var mig, Rachel, Ashley, Tucker, mom og Linda (en anden udvekslingsstudent fra Finland) on the Hayride. Du sidder på ladet af en traktor som kører dig rundt i en "hjemsøgt" skov. Udklædte mennesker med masker og motorsave gemmer sig ude i skoven og springer frem og skræmmer dig, når man kommer fordi. På et tidspunkt troede jeg en af skuespillerne strøg sine fingere igennem mit hår, men det var bare en gren. Lyder ikke skræmmende, men det var freaking skræmmende, you dont even know. Ved siden af mig sad en lille pige med sine bedsteforældre. Hun synes ikke, det var sjovt overhovedet. Awee..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar