mandag den 29. oktober 2012

Lockdown in school

Idag havde skete der nogle interessante ting aha. I Criminalistics snakker jeg meget med Bloom, Kenny og James. Kan virkelig godt lide dem haha - de er nogle af mine bedste venner(y). Idag havde vi om fibre i stof. Vi skulle deles ind i grupper af to og to. Jeg fik James som lab-partner og Kenny fik den nørdet kid ved siden af mig baha;-) Dog kunne de ikke finde ud af det, så de var hele tiden over ved os. Eksperimentet gik ud på at brænde noget stof for at finde ud af hvilken slags det var. Ingen tog det rigtig seriøst og vores grupper brændte bare en masse random stof af. James og Kenny tog toppen af lighteren af, så flammen var omkring en lineal (20 cm) høj. De bedte en pige tænde sterinlyset, hun blev forstrækket, tabte lighteren, bandede for sjov/grinede og drengene flækkede ustyrligt af grin haha:-D Man kunne ikke andet end at grine af dem;-))

I 4th hour havde jeg psychology som normalt;-) 10 minutter inde i timen afbrød inspektøren timen og meddelte, at vi nu var gået i external lockdown. Det påvirker os ikke rigtig - det eneste de gør er at låse dørene, så ingen kommer ud og ind. Vi havde en lockdown, fordi the I-96 shooter igen havde skudt mod biler og var på flugt. Amen altså! Lige inden timen sluttede, hævede de lockdownen, så jeg skulle stadig havde idræt. Havde ellers håbet de ikke havde, da vi skulle løbe i idræt... Vi løb den første halvdel af timen, og bagefter valgte vi hold til indendørs fodbold. Synes stadig det er modbydeligt, den måde de vælger holdene på. Der er 10 kaptajner som skal vælge sine holdkammerater en efter en. Drengene skal vælge pigerne først, og pigerne skal vælge drengene først. De populære og mest atletiske bliver altid valgt først, og så kan dem ingen vil ha' bare blive stirret og kigget ned på.

Siden de fleste er vildt gode til sports, regnede jeg også at de ville være stjerner til fodbold - WRONG. De har ingen som helst ide om hvad de laver. Det er som om de har en konkurrence om hvem der kan ramme loftet, sparke hårdest mod væggen, (mål)kaste bolden forbi målet eller spænde ben for hinanden flest gange. Jeg lavede også en Facebook status omkring dette, men fodbold aka. soccer burde virkelig blive kaldt for høvdingebold, for det eneste jeg laver er at dukke mig for boldet (eller stå opgivende og se hvordan de prøver at få bolden).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar