onsdag den 31. oktober 2012

Halloween :-)

Hvad er der sket siden sidst? I mandags var jeg til en halloween party på kontoret hahaha:-D Det var for alle udvekslingstudenterne (4 fra Tyskland, 1 fra Spanien, 1 fra Japan, 1 fra Frankrig og mig). Det eneste vi lavede var at spise cupcakes, kage, brownies og snakke;-) Vil gerne indrømme at det var yderst akavet, for udvekslingstudenter på min skole er generelt virkelig dårlige til engelsk. Ellers har mig, Rachel, Tucker, Ashley og Austin skåret græskar (for første siden børnehaven). Jeg troede det ville være virkelig svært at lave mønstrene på græskarene og var altid imponeret over de flotte. Indtil jeg opdagede at de har skabeloner og små save til at skære det ud med -.- haha. Jeg er dum.

Idag er det rigtig halloween:-) I skolen var der rigtig mange som havde klædt sig ud - flere end på 'super hero'-dagen, da der var homecoming week. Jeg sad og spiste morgenmad på skolen med Natalie (7th hour med hende) og Molly (4th hour med hende). Vi sidder og snakker, da de her tre små 8. klasse piger kommer forbi med fuldt ud play bunny kostume. De troede, de var såå coole og populære, men havde så meget lyst til at slå dem i ansigtet og fortælle dem de skulle vokse op og droppe det der... men gjorde selvfølgelig ikke. Jeg ville rigtig have lavet en 'follow me around'-vlog idag, men Mitch var ikke i skole :( Ødelagde fuldstændig min dag, not gonna lie. Han er seriøst min bedste ven, elsker ham så meget;-) Hihi. Sideline cheerleading er slut (vi havde vores banquet i sidste uge), så mig og Rachel tog direkte hjem efter skole. Så mærkeligt. Da det blev mørkt tog mig, Rachel og Tucker ud for at trick or treate. Jeg var en heks (Ashley havde spay-painted mit hår orange(y)), Rachel var en mariehøne og Tucker var en fængelsfange. Vi tog ind til down town Howell. Alle havde pyntet deres hus så flot op, det er fantastisk! Lyskæder, spindelvæv, zombier, gravstene osv. Der var rigtig mange små børn og familier ude, så det var lidt akavet (men stadig også hyggeligt!) at være high school børn:-) Alle var så venlige og nogle gav os endda ekstra slik, fordi det var vores sidste år;-) ps. fik meget ros for mit hår & fik aaaalt for meget slik:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar