torsdag den 1. november 2012

Been a long time I know!

I German igår havde Doug en fantastisk plan. Han ville besøge sin kæreste i college. Han vil snige sig ud af sit hus ved at klatre ud af kælder vinduet og så skubbe bilen ud af garagen så det ikke ville vække hans familien når han startede bilen haha. Derefter ville han køre 2 timer for at se hende, være sammen 1 time, køre 2 timer tilbage, og så tage i skole? Jeg foreslog at de kunne mødes halvvejs, hvilket han ikke havde tænkt på og ville have mig ringe og sige efter skole. Så vi mødtes op efter skole og jeg ringede til hende hahah :-D I criminalistics havde jeg en fin mand sætte ved siden af mig. Nogle gange har vi 'supervisorsø i vores klasser så de kan se hvordan det går osv. Han kom ind da Mr. Diab var ved at vise af en sjov video haha, glimrende timing! I English så vi "We are Marshals", som er en rigtig god film. I gym havde vi facepaint på, da det var finalen haha. Lavede ikke rigtig noget resten af dagen.

Idag fik vi lov til at lege med ild i criminalistics. Vi skulle brænde hårstrå for at finde ud af hvilken race det kom fra. Kenny tog en ring af lighteren så flammen var kæmpe stor. For sjov spurgte han Abby om hun kunne få den til at virke. Hun tændte den og en kæmpe flamme kom op. Hun tabte lighteren og fik et kæmpe chok. Kenny, James, Abby og Jordan flækkede af grin!! :-D I psychology havde vi en lockdown. Det var kun internal, hvilket betyder du kan ikke forlade klasseværelset, men folk kan komme ind og ud af bygningen.

Andre ting der er sket siden sidst. Jeg har skypet med min mormor og morfar. De glæder sig rigtig meget til jeg kommer hjem. Vi havde vores sidste football game. Vi kom videre til play offs, men vi tabte vores første kamp :( Himlen var den flotteste jeg nogensinde havde set! Blå, pink, orange, og lille :-) Ville ønske jeg havde taget mit kamera med. Kampen var rigtig god at se på. Mitch blev spillet og endda nævnt over speakeren - jeg flippede fuldstændig ud! Var så stolt af ham. Tucker var skadet, hvilket betød han ikke kunne spille. På et tidspunkt var bolden sparket virkelig højt op. Vi var cheering - nogle af pigerne så det og flygtede og andre (som mig) havde ingen ide om hvad der foregik så gik bare randomly omkring. Bolden faldte ned og ramte 5 meter foran mig. Alle cheerpiger freakede out og flækkede af grin :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar