fredag den 14. september 2012

I had a great day!

Okay, så igår skete der noget rimelig vildt. Jeg har den her ven, lad os kalde ham X. Han sagde, at jeg skulle begynde at hænge ud med ham i lunch istedet. Jeg sagde, at det ikke kom til at ske, desværre. Han spurgte hvorfor, og jeg sagde at mine venner ikke rigtig kan lide ham. I lunch ser han så en af mine venner (Y) og bestemmer sig for at gå op til ham (jeg var lige gået). Han "prokovere" ham så ved at gå tæt på ham og sige ting som "Hey bro, do you have something to say to me? Cause now would be a real good time". Y siger så nej og ved ikke hvad han snakker om. X begynder så med "Don't talk shit about me dude!" og begynder en scene. Y er så "Hey idk who you are dude, get off me". Bagefter skriver Y til mig, hvad fanden det var, men jeg vidste ikke hvad han snakkede om. Efter skole mødtes jeg så med X, og han fortalte mig hele historien. Jeg respektere ham meget, og beundre at han står op for sig selv, men det der var for meget. Undskyldte til Y og selvom han sagde det var ok, kunne jeg mærke han var irriteret :(

Idag var en god dag, intet vildt. Jeg sad med Alexis, Lindsay og Tessa fra cheer + 3 andre personer i lunch (jeg skifter mellem dem og Mitch, Patrick og drengene hver dag). Efter skole igår gik jeg ned på kontoret for at få skriftet min 'Algebra 2'. Det var simpelhen alt for svært og vi var kun ved at gennemgå sidste års stuff - så tænkte at det var bedst jeg skiftede ud (og mom var enig). Jeg fik valget mellem History of Philosophy og Health. Jeg ville vælge Health, men min counsler sagde, at History of Philosophy var et meget bedre valg, så valgte det. I klassen fortalte jeg læren hvem jeg var og satte mig derefter ved et tomt bord. Jeg kan mærke, at jeg kommer til at hade den her klasse. Dog var det meget sjovt idag. Vi startede med en sang og skulle gå rundt imellem hinanden. Når han slukkede sangen, skulle vi finde sammen i grupper og besvare nogle spørgsmål.

Efter skole bestemte mig, Rachel, Ashley og Austin os for at klæde os ud:-) Jeg var batgirl, Rachel var Superman, Ashley var Wonderwoman og Austin var russisk mafia noget. Vi rendte rundt udenfor og tog billeder. Det var faktisk rigtig rigtig sjovt:-) Om aftnen havde en kamp. Det var udekamp og vi vandt (y). Dog var træneren rimelig sur den dag, da vi tog lang tid om at varme op og spurgte hele tiden om vi måtte flytte pga. solen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar