tirsdag den 18. september 2012

Homecoming week !

Mandag var superhero day. Det var meningen, at jeg skulle være batgirl, Rachel wonderwoman og Tucker superman. Jeg vågner om morgenen, tager kostumet på og går ovenpå for at spise morgenmad. Inden vi skulle afsted kommer Rachel så ned og siger at hun ikke tager det på alligevel. Vidste ikke om jeg stadig skulle tage mit kostume på eller ej, men yolo right? Da vi ankom til skolen, viste det sig dog hurtigt, at næsten ingen var klædt ud :ii Jeg kender næsten ingen i min første time og ingen var klædt ud i den, så yeahh. Det blev dog bedre i løbet af dagen, mødte flere udklædte folk i gangene, jeg fik ekstra credit af lærene og fik chokolade og en high-five af Mr. Diab. Tirsdag var tie dye/hawaiian day. Ca. halvdelen af skolen deltog, så det var en forbedring hahah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar