lørdag den 29. september 2012

"Dude, dont block the ball for her??!"

Fredag: Idag havde vi et fordrag i Criminalistics. Mr. Lockhart fra Detroit Police Department kom og fortalte os om politiet i Detroit. Det var faktisk rigtig spændende:-) I ved det sikkert, men Detroit er virkelig en blevet en ghetto by. Han fortalte, at politiet er ligeglade med at du kører over for rødt. Så hvis du ikke vil blive busted for noget., skal du bare flygte fra det. De vil hellere vil lade dig gå end at jagte dig i høj fart?.. trygt, ved det;-) Jeg bor btw. også rimelig tæt på Flint, Michigan som er Americas farligste by (y). Efter timen kom en dreng, Garrison, hen til mig (har snakket om ham før, han er også i min Intro to Business class). Anyways. Han laver de her gule/grønne overlevelses armbånd, som han sælger rundt omkring i skolen. Han havde så lavet et til mig i pink og rød. AWEE.

Gym var virkelig fedt idag. Jeg laver ikke rigtig noget i football, men drengene er hele tiden "High five!" "Good Job" "You are doing great!" "Keep up the good work". Når jeg har bolden, lader drengene løbe for evigt med den haha. Når der endelig er en dreng der rører mig, er de andre "Don't touch her here, what are u doing? what a pervert". For sjov selvfølgelig selvom det bare var på ryggen? :-) Ligemeget hvor de rørte mig, var det forkert og perverst hahaha:-D På et tidspunkt kastede en dreng en bold til mig, og en anden dreng blokerede den. De udbryder så "Dudeeeee?" "What are u doing, dont block the ball for her??!". I love them. Vi endte btw. med at vinde tuneringen. Go team Denmaaark lol

I History og Philosophy var jeg sammen med Hayden og Dalton. Vi lavede absolutlig ingenting. Vi var i computer rummet for at arbejde på vores Place Out Of Time projekt, men vi sad bare og googlede sjove billeder, hvor mange der hedder vores navn, vores huse osv. ;-) Om aftnen havde vi en football kamp som sædvandlig. Det var intet specielt for at være ærlig. Vi vandt dog 17-0 :-)

Lørdag: Idag var mig og Rachel til en 'prep college cheer clinic'-thing. Vi kørte op til Alma College, hvor vi også var på sommercamp med vores hold. Vejret var BEAUTIFUL! Solen skinnede som om det var sommer igen. Anyways. Klinikken var virkelig ...anderledes haha. Før det første var vi de eneste college børn? hvaaaøh? Dette betød at vi skulle være sammen med den anden klinik som var 6-12 årige børn. Yaaaaay. Dog fik mig og Rachel lov til at base sammen for en tiiiny pige. Vi skulle lave tumbling og jeg ville have dem til at spotte min back tuck. Jeg sagde jeg næsten havde den, men jeg fik stadig double spottere? oh well. Oven i det kom jeg næsten ikke rundt, fordi de fuldstændig blokerede mine arme -.-

Til slut skulle vi lave en routine og opvise den. Jeg synes, at det var sååå pinligt, fordi mig og Rach lignede nogle idioter sammen med de små børn. Vi diskuterede flere gange om vi skulle ringe til mor tidligt eller ej ... :-) Da træningen var færdig kom træneren hen og roste os. Hun sagde, at vi ville være gode på holdet og inviterede os tilbage til en rigtig træning sammen med dem. Hun inviterede os også til at komme og heppe med dem til en rigtig college football kamp. Selvom det et lille college (1400 elever) er det stadig ret cool !! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar