onsdag den 5. september 2012

2nd day of school:-)

2. dag i Amerikansk High School:) I German skulle vi læse en (alt for let tekst) og svare på spørgsmål efterfølgende. I Criminalistics snakkede vi bare og så mit hus på google maps;) I Senior English kom Rachel tilbage. Alle var pludselig meget sødere mod mig aha. Psychology var fin, lavede ikke noget specielt. I 5. time gik jeg igen ned på kontoret for at få ordnet mit skema. Køen var lige så lang som igår, så nåede næsten ikke at få lunch :( Da klokken ringede til 6. time havde jeg stadig ikke været inde, så bliver nødt til at komme tilbage imorgen. Greaat. I Essentials of Physic and Chemestry fik vi faste pladser. Jeg skal sidde ved bord med en lille buttet dreng og en mørk dreng med briller, yay. En anden ("cool") dreng sad hele tiden og stirrede og prøvede at flirte med mig. Ew? :) I Algebra har jeg det rimelig svært -og vi er kun ved at reviewe fra sidste år :ii tror jeg dropper ud af den. Efter skole mødtes jeg med Rachel og Tucker. The commens er forhallen (det store rum du først går ind i) og the field house er gymnastisksalen/omklædningsrummet. Drengene har football kl. 15 hver dag og vi har cheer hver dag fra 16-17 ;-) Om aftnen tog vi til hajfl (howell area junior football league) og trænede Rachels små piger og så lavede vi lektier.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar