torsdag den 6. september 2012

I love my cheer team.

Idag har været god. Lavede intet i tysk, fik Werther's af min lære i criminalistics (karamel bolchie), fremlagde poster i Sr. English og lyttede til mr. Marek i psychology. Vi laver ikke rigtig noget i den klasse, andet end at lytte og stirre ud i luften, haha. Foran mig sidder der en dreng ved navn Derek. Han spiller fodbold med en tysk udvekslingsstudent Leon, som havde lært ham nogle dirty sætninger. Han vender sig så om og spørger om han tænder mig - i troen om at jeg ikke snakkede tysk. Jeg udbryder så i grin og siger "Eww nooo you have a girlfriend". Han er fuldstændig forvirret og protestere så med "You don't even know what it means". Bahah jeg tog tysk i 4 år dude! ;-) Ohh shit. Yep that's what up.

I 5. time gik jeg igen ned på kontoret. Jeg kom ind og snakkede med min counsler. Hun sagde, at der ikke var nogle klasser åbne undtagen Spanish 1 og French 1. Hun vil snakke med inspektøren efter skole, for der er mange elever som ikke har noget fag i 5th hour. I Essentials of Phy. and Chem. havde vi en "get to know each other" øvelse. Vi skulle fylde et papir ud og så gå rundt og finde en person med samme svar (lidt svært når vi kun er 12 i klassen, haha, man er normalt 20-30). Jeg fandt så en pige som også kunne lide cheerleading. Jeg spurgte, om hun var på Freshmen holdet eller JV, for havde ikke set hende før:-) Hun sagde, at hun var på Freshmen sidste år, men blev nødt til at stoppe, fordi hun skulle have en baby. Eeehhh okay dang.

Inden træning havde vi team dinner. Vi fik pizza, bread sticks og sodavand. Det var rigtig hyggeligt, og ved ikke hvorfor, men var i mega godt humør:-) Begynder virkelig at elske mit hold!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar