fredag den 7. september 2012

Cheering in the rain

Idag havde vi hjemmekamp mod Hartland. Vi tabte (igen), men det var den bedste kamp jeg har oplevet indtil videre! Vi mødtes (like always) en time før kampen startede, så vi kunne lægge makeup og varme up stunts, tumbling og cheers:-) Jeg havde aftalt med Alison, at hun skulle komme og se mig cheere, men havde lidt glemt det. Pludselig ser jeg hende komme gående, og det eneste jeg ville, var at løbe hen til hende og give hende en kæmpe knus! Vi var dog midt i at gennemgå en cheer, så det eneste jeg kunne gøre var at smile og vinke:-D haha. Hun kom hen og stod lige foran hegnet:-) Da cheeren var færdig spurgte jeg trænerene coach Tammie om jeg måtte gå hen til hende og hun sagde ja. Jeg stormede hen til hende og vi krammede i mindst 20 sek haha. Det var så godt at se hende! Vi snakkede lidt og hun gav mig noget lakrids fra Danmark. Hun tog også nogle videoer af mig af mig cheering og vi tog nogle billeder sammen:-) Hun blev og så lidt af kampen, men skulle gå tidligt da hun havde en familie fødselsdag eller sådan noget.

Kampen startede godt ud. Vi fik den første touchdown, men så fik Hartland anden, trejde, fjerde og så var det ikke så sjovt længere:( Halvvejs inde i 2nd quarter begyndte det at regne og i 3rd quarter begyndte det er tordne, så vi blev nødt til at pause kampen. Alle fra Hartland tog hjem og alle forældrene fra Howell tog hjem. Bandet gik også, så de eneste tilbage var cheerleaderne og (pretty much) alle eleverne. I starten hadede jeg det, fordi vi bare sad og ventede mens regnen øssede ned. Men så gik vi ind i den oppustelige tunnel som football spillerne løber igennem og sang og hyggede;-) Efter en halv time fortsatte vi med kampen. Det hele blev meget sjovere, fordi vi allerede var drivvåde, så det galt bare om at have det sjovt :-D Vi fjollede, stod på boksene og lavede kun de cheers vi ville (mest 'crowd responses' som "come on crowd lets hear u scream, when we yell gold, u yell green, gold-green-gold-green-gold-green go team"). Tro det eller ej, men football holdet begyndte også at spille meget bedre! De er vant til at spille i regnen og det er det andet hold ikke. Vi fik en masse touchdowns og vi fejrede det med vores skolesang (Howell High foreveeer, we will always be (clap, clap, clap) faithfuuul and loyaaal in our love for the RAH RAH RAH hail hail the gangs are here, round our colors bold. Weeee'll stick together for our dear green and gold - go green!). På cheerholdet havde vi droppet alle former for stunts, jumps og tumbling, så vi stod bare og råbte "Go number nineeeeee", "Go number fourtyyyyy" osv. Efter kampen mødtes vi med drengene og Mitch gav mig varm cheesebread. Awe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar