søndag den 23. september 2012

Homecoming

Igår var homecoming. Jeg havde det sjovt, men vil indrømme at der var en del problemmer. Jeg ville rigtig gerne have været sammen med en stor gruppe for billeder, været ude og spise og alt slags, men det synes de andre ikke (ville ikke blive ved med at træde i det, selvom jeg var blevet inviteret til flere steder). På homecomingen dagen tog Rachel og Tucker til byen for at hente blomsterne til drengene. Jeg skrev til hende, at hun skulle hente noget pizza på vej hjem, så vi havde noget godt aftensmad. Hun svarer så, at de allerede havde spist, så de gad ikke have pizza :iii Snakkede en del med Alicia om det, mens hun lagde min makeup:-) Hun er virkelig god og jeg eeeelsker at blive sminket! Alicia og Ashley satte også bagefter mit hår. Startede med at krølle det og så tupere og flette det. Jeg kunne ikke se hvad de lavede, så blev bare nødt til at stole på dem:-) Da jeg så mig selv i spejlet, var jeg virkelig mundlam. Det var seriøst pænere end mit konfirmations hår! Gav dem et knus, puttede min kjole på, lånte nogle øreringe af Ashley og gik ovenpå til Mitch, Rach og Tucker. Vi gik udenfor og tog en masse billeder. Da vi var færdige, spurgte min mor, hvad der stod på skærmen. Viste sig så, at der ikke var noget hukommelseskort i -.- så vi blev nødt til at gøre det heeele igen.

Ved halv otte tiden tog vi til selve homecoming. Rach kørte med Tucker og jeg kørte med Mitch, fordi vi skulle hjem og hilse på hans familie først:-) Jeg kan virkelig godt lide dem - især hans mor! Hans søster Hannah var også hjemme fra college (hun er virkelig køn). Vi tog nogle billeder og kørte derefter over på high schoolen. Parkeringspladsen var proppet og køen til the dance var såå freaking lang. Vi besluttede os for at finde nogle langt fremme, som vi kendte haha (y). Ikke for at lyde nedern eller noget, men følte mig virkelig berømt, da jeg gik ved siden af køen. Mitch spiller på football holdet, så han kender obviously alle  football drengene, og jeg hepper på cheer holdet, så jeg kender en selvfølgelig størstedelen af cheer pigerne. Hver gang vi så nogle vi kendte, kaldte de os over og vi snakkede lidt med dem, indtil vi besluttede os for at gå videre. Vi endte med at komme helt foran og kun stå i kø i 10 min (y).

Selve 'ballet'/the dance var sjovt nok. Jeg vidste godt, at alle ville 'grinde' og "have sex på dansegulvet", men blev alligevel lidt chokeret over, hvor mange børn der rent faktisk gør det. Drenge står der bare, mens alle pigerne gnider sig mod deres kønsdele og gør arbejdet. Synes det er lidt forkert, men hvad kan man gøre u know? Der var random stole på gulvet, som pigerne tit gjorde brug af (lapdance). Lærene gik rundt og tjekkede, at det ikke blev alt for intens. På et tidspunkt fik jeg faktisk afvide, at jeg skulle give det noget mere luft, hvilket jeg ikke er overdrevet stolt af. Men det var sidst på aftnen, de spille 'rack city' og det var mit sidste homecoming:(, så jeg fortyder overhovedet ikke, for jeg havde det for viildt.

Ved 11-tiden tog drengene os ud og købte Ben & Jerry ice cream. Jeg tog bagefter hjem til Mitch, da Rach og Tucker ville have huset for dem selv. Jeg skulle rigtig have været til en efterfest med, men endte med at hænge ud med Mitch, Will og hans ven hos dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar