onsdag den 12. september 2012

Gym is awesome!

Ved ikke om jeg har sagt det eller ej, men Rachel har fået konfiskeret hendes bil, da hun er speeding (hun er virkelig ikke slem - kun 5-10 miles over, men det gør alle?) Så imorges kom Tucker og hentede os i hans truck (han solgte den anden, men har en blå en nu).

Skole var fin, intet vildt. Fremlagde min awesome 'Wanted'-poster i Criminalistics. Efter det spurgte Mr. Diab både hvad jeg synes om amerikanske indkøbscentre og hvorfor jeg gik til cheer, haha? I Senior English har jeg fået nogle rigtig gode venner. Sidder ved sidden af Rachel og bag os sidder to drenge; Patrick og TJ, som vi hele tiden snakker med:-) I femte time har jeg fået Basic P.E istedet for Independent studies. Var lidt sur, i guess, i starten da jeg elskede at have alle lunches, men jaja:-) Gik over i the Field House og så Alexis, yaay, jeg kender en!:-) Jeg kom rimelig sent, så da jeg gik ind i gymnastiksalen sad alle og stirrede på mig. Hehehe? :ii Begge gymnastik klasser er slået sammen og der er ca. 40 drenge og 7 piger, lol. Vi skulle spille amerikansk football, så vi skulle indeles i hold (førstevælger). Ikke for at prale, lyde nedern eller noget, men jeg var den første til at blive valgt, hahah (y). Drengene døbte holdet 'Team Denmark' til ære for mig og udråbte mig til deres mvp (most value player, ikke Mike-Vinny-Pauly fra Jersey Shore) lol. I lunch plejede jeg at sidde med Rachel, Tucker, Jordyn, Marissa og Courtney, men har fået c lunch nu, så sad med Mitch, Patrick (hoxie) og nogle andre:-)

Istedet for 'Essentials of Physics and Chemestry' har jeg fået Intro to Business. Den anden klasse var simpelhen for meget. En dreng ville sidde og tegne mønstre med sit viskelæder på bordet og læren sagde "That's really really good. Are you in drawing? If not, you totally should. You are very talanted!". Are you kidding me? Bare fordi de ikke har særlig meget tilllid, behøver du ikke overdrysse dem med det. Det var ikke engang noget særlig, alle kunne gøre det lol. Som opgave i timen fik vi en regl, som vi skulle skrive ned og tegne på et papir. Det skal vi bruge de næste to dage på :/ Helt ærlig? Jeg var færdig efter 10 min - men whatever:-D I Intro to Business var computerne i stykker, så sad sammen med en dreng ved navn Garrison. Han er også i min Criminalistic klasse, men snakker ikke med ham der, fordi det er kæmpe klasse. Men han er rigtig flink og ved en helt masse om business, fly og våben (y). Han er lidt en outsider og har kun 27 venner på facebook, men han er rigtig interessant at snakke med og idk bare en anderledes slags cool:-) I klassen så vi en bil film ved navn 'Tucker', og jeg kunne overhoveedet ikke tage det seriøst, ahaha ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar