onsdag den 19. september 2012

Powderpuff game:-)

Idag var det class colorday. Freshmen skulle have orange på (de er i en anden bygning, så man ser dem alligevel ikke, haha), sophomores var blå, juniors var røde og seniors var sorte. Underklasserne gik meget op i det - fuldstændig blå/rød, bandanaer, halskæder, ansigsmalling osv. Seniorne var lidt mere ligeglade. Skolen var fin, intet vildt. Til cheertræning hittede vi vores homecoming routine:-) Vores routine er virkelig god (takket være Rachel og Annette). Vi har tonvis af stunts, hvilket jeg ikke så godt kan lide, men eeelsker vores dans:-D Seniorene er forrest, så gæt hvem der har de bedste pladser? Mig og Rach (y).

Efter cheertræning ventede jeg på, at football practice var færdig. Rachel tog til HAJFL, og jeg kørte med Mitch og Will hjem (Will er hans bror på min alder. Han ser dog ældre ud). Jeg har aldrig været hjemme ved dem, så det var lidt cool at se (de har et rimelig stort hus). Mens de gjorde sig klar, gik jeg rundt og kiggede og snakkede med deres mor. Hun er sååå flink! Men det er alle forældrene her over;-) no joke. Efter det tog mig, Mitch og Will på McDonalds, hvor de købte en box chicken nuggets til mig ♥. Vi tog til the powder puff game og mødtes med nogle af deres venner. Næsten alle mine venner her er drenge, uden pis. Når folk siger at piger er fulde af drama, mener de det virkelig. Kan meget bedre lide at hænge ud med drengene:-) Anyways, kampen var fin nok, selvom det var freezing. Alle football pigerne var virkelig dårlig, men det vidste jeg på forhånd såå. Junior og Senior cheer drengene var virkelig underholdende, mens freshmen and sophomore bare gjorde dem selv til grin.. Senior football pigerne vandt tuneringen og junior cheerdrengne vandt konkurrencen (-men kun fordi seniorne blev diskvalificeret for at være for sexual).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar