tirsdag den 4. september 2012

First day of High School. Senior year baby !

First day of school! Stod op 05:45, tog et bad og valgte et outfit. Det er virkelig svært, da dine shorts skal gå ned til fingerspidserne (aka ingen cheer shorts). Stropperne skal være tre fingers tykke, og din trøje skal gå op kravebenene (en hånd over kavalergangen). Mom havde lavet morgenmad og skrevet en sød besked på tavlen. Rachel køre mig og Austin i skole så vi ikke skal tage skolebussen. Timerne starter kl. 07:36 (og slutter 2:16). I første time havde jeg German 4. Vi lavede ikke rigtig noget. Vi er 5 piger og 15 drenge haha. Jeg sad ved siden af en tysk udvekslingstudent Sina. Hun er rigtig sød +jeg kan kopier hende haha.

I Criminalistics lavede vi ikke så meget. Jeg kan virkelig godt lide læren her, Mr. Diab. Han er fra Canada, så da han fandt ud af, at jeg var udvekslingsstudent, blev han vildt glad, haha. Han gav mig desuden et karamel bolche (y). Tror jeg bliver ynglings barnet i den klasse haha.

Efter det havde jeg Senior English. Jeg har det med med Rachel, men hun har den her leadership ting, så hun var der ikke:( Folk gav mig en del blikke like "who is she? do you know her? what is she doing?". Yepp. Vi skulle lave et projekt om os selv - klippe, tegne og male en plakat om ting vi sætter pris på osv;-) Elsker også læren her.

I 4th hour havde jeg Psychology. Det eneste vi laver er at sidde og lytte. Jeg elsker dog personerne i den. Jeg sidder med Courtney fra cheer og to andre søde piger. +der sidder to hotte drenge foran os, som vi arbejder sammen med i gruppearbejde (y). Jeg har ikke noget fag i 5. time, da det er den sværeste time pga. lunch. Jeg gik ned til the guidance office, men køen var så lang, at jeg ikke engang nåede frokost:(

Efter det havde jeg Essentials of Physic and Chemestry. Ved virkelig ikke hvad jeg synes om denne klasse. Klassen er rene sophomores (1997'ere) og er dummere end en dør. Vi skulle sige de 7 former for energi (mekanisk, termisk, kemisk, elektrisk, magnetisk, stråling og kerne energi) - kender dem på dansk men kan intet på engelsk, så føler mig på en måde endnu dummere lol..

Til sidst havde jeg Algebra II. Jeg haaader virkelig matematik, men bliver lidt nødt til at have det, hvis jeg vil overleve gymnasiet lol. Læren havde givet os faste pladser, så fik en plads for enden ved siden af en pige. Hun virkede rigtig sød, men lige så snart timen begyndte, gad hun ikke kigge på mig eller hjælpe -.- Efter skole mødte jeg Rachel. Hele cheer holdet hænger ud i gymnasiksalen indtil cheertræning kl. 16. Men havde generalt en rigtig god første dag:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar