torsdag den 30. august 2012

Away game

Idag har nok været en af de bedste dage i USA:-D Først cheer fra 8-12 (mindre godt), men det er ikke så slemt, når vi er udenfor i solen:-) Kom hjem, fik mad, tog et bad og gjorde mig klar til vores football game. Inden kampen kørte mig, Rachel, Ashley og Alicia til byen og fik Subway sandwich sammen med mor:-) Rigtig hyggelig med noget søsterhygge (selvom vi overhovedet ikke ligner hinanden lol). Alicia har sort hår, Rachel brun, Ashley orange/rød og mig blond, haha. Halv fem tog mig og Rach hen til high school'en. Mødte de andre cheer piger, snakkede og så kom den gule skolebus, wuup wuup :-) Turen tog omkring tre kvarter, men det gik rimelig hurtigt. PS. vi fik også vores poms! En glimtende guld og grøn en. Thumps up. Vi havde (for første gang nogensinde) 'half up half down' hår og guld glimmer ved øjnene:-D Der var en del meninger om håret, men jeg elsker det:-) Selve kampen gik rimelig godt. Vi vandt 13-0, og "kun" en blev skadet. Jeg kunne cheerene en del bedre en sidste gang - jeg fuckede dog stadigvæk en del op. De er bare så svære at huske. Efter kampen gik vi tilbage til busserne. Det var blevet fuldstændig mørkt og jeg var så træt, men virkelig pumped fordi vi vandt! Vores bus var lige ved siden af football drengenes, så vi fejrede rigtig vores sejr sammen (vi havde rullet vores vinduer ned, så vi kunne se og høre hinanden):-) Med høj musik og skole cheers. Jeg aftalte med Mitch, at vi skulle hænge ud imorgen, så det skal nok blive hyggeligt ... :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar