mandag den 27. august 2012

Carwash :-D

Søøøøndag. Det betyder søndagsbrunch. Grandma og grandpa kom over - kan virkelig godt lide dem. De fortæller altid en masse hyggelige ting og historier:-) Efter morgenmaden havde jeg orientationsmøde, som jeg ikke vidste noget om. En pige fra Finland kom også over, men har glemt hendes navn :ii Kl. 12 havde mig og Rach carwash sammen med cheerholdet ved Buffalo Wild Wings - men fordi mødet trak ud, kom vi for sent.. Anyways. Carwashen var rigtig sjov! og jeg vil for evigt ærgre mig, at jeg ikke tog mit spejlrefleks med :'(( Hele cheer holdet var der og vi hyggede os rigtig meget. Mig og Rachel startede med at tage de farverige 'carwash' skilte og stilte os ud til vejen :-D Vi fik en del smil, vink og pifte, haha. Mens vi stod og reklamerede, kom dad kørende forbi. Vi snakkede lidt med ham, og så kørte han på mcdonalds for jordbær- og chokolade shakes med flødeskum og kirsebær til os. Efter noget tid byttede vi med nogle andre piger, så vi skulle vaske biler istedet. Jeg kunne bedst lide den vagt for vi fjollede bare rundt:-) Sprøjtede med vand og kastede sæbe på hinanden. Vi havde alligevel vores hæslige camptøj på:-D Lidt underligt at vi måtte ikke have bootieshorts eller bikini toppe på, men vi skulle have vores hvide camp top på, ahah. Midt i vagten kom Tucker og Mitch med deres biler:-) Så dem vaskede vi og bagefter smurte jeg dem ind i sæbe, haha. Vejret var suuper varm - nok det varmeste jeg har oplevet hidtil:-) Godt vi havde en køletaske med isterninger og pop (sodavand). Vi endte med at tjene 600 et eller andet $. Det er mere end vi nogensinde har tjent, vi skal dele med JV og freshmen. Så alt i alt får vi omkring 10 bucks hver, aha:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar