fredag den 24. august 2012

Updateeee. First football game♥.

Tirsdag: Første cheer træning! Var virkelig spændt og nervøs, selvom jeg godt kender alle på holdet? :-) Vi trænede fra 8-12. Tiden gik nogenlunde hurtigt indtil kl. 10. Efter det ville jeg bare have fri. Efter træning tog mig, Rachel, Sydney og Jordyn hjem til Jordyns. Vi gjorde os klar til Junior orientation og fik grilled cheese sandwich (ny ynglingsmad sammen med breadsticks). Jeg mødte hendes forældre, og vi snakkede en del fra balkonen ned i stuen, om hvor underligt det var, at jeg aldrig havde været til en football kamp:-) På high schoolen fik jeg fik taget mit ID-kort. Ellers gik jeg med de andre rundt igen, haha. Mødte mange af de andre cheerpiger, da halvdelen af holdet ca. er juniorer;-) Har btw. også fået brev fra mine forældre<3.

Onsdag: Idag havde vi gymnastik fra 8-10. Jeg mødte trænerne Jake, Anthony og Jeremy. Jeg troede først det var nogle football drenge, da de ligner nogle på 18. Det var først da træningen skulle begynde, at jeg fandt ud af, at de var vores trænere. 'The band' var også på 'the field' for at øve til den første kamp, men Jake skruede bare op for musikken. Fuldstændig ligeglad, aha. Hva fanden? Men gymnastik gik rigtig godt, elsker det. Jeg kom dog i den dårligste springgruppe, da min flik sutter og jeg ingen tuck har (her er de syge til tumbling!). Vil gerne indrømme, at jeg har det lidt svært ved at være en af de dårlige. Især når det gælder cheer, danseopstiller og sådan. Ikke for at lyde nederen eller noget, men jeg er bare vant til altid at være forrest-agtig. Så at blive placeret på baggeste række ude i siden er virkelig uvant - og jeg haaader det. Om aftnen havde vi team dinner, som vi altid har dagen før en kamp:-) Efter maden var vi til Rachels cheer undervisningsting, og så tog vi hjem til Jordyn for at sove sammen med Bailey. Vi fik massere mad, hørte musik og ringede til Baileys "kæreste".


Torsdag: Idag bakkede Rachel direkte ind i en anden parkeret bil, haha. Men det skete heldigvis ikke noget (selvom det lød ret slemt). Ellers havde vi træning fra 8-12. Mig og Rach skulle gå tidligt, da jeg skulle vælge mit skema, men træneren sagde det for sent, så vi blev nødt til at komme tilbage kl. 1. Mig, Rachel, Tucker og Sydney ventede så til kl. 1, men da vi kom tilbage, havde de ikke tid alligevel. Vi tog til byen, købte slurpees og bagefter på Jimmy Johns, mhh:-) Vi kom tilbage på skolen, og jeg fik valgt mit skema. Mere om det senere. Jeg fik ingenting for 5th hour, da der ikke var noget jeg gad (takken for at komme efter alle de andre studenter). Bagefter var vi sammen med Sydney, og ved tre tiden kom Ashley (min mellemste søster) hjem fra Tyskland. Kan virkelig godt lide hende. Hun er så sjov:-) (og så havde hun købt nogle sølv hjerte øreringe til mig, aww).

Om aftnen havde vi vores første football game:-D Havde glædet mig såå meget. Inden kampen begyndte skulle drengene løbe igennem en tunnel, og vi skulle stå op heppe. Efter de havde løbet igennem, var det åbenbart meningen, at vi skulle flytte os, da drengene skulle lave en slags kampråb. Det havde jeg så ikke helt fattet, så vi blev fanget i midten, haha. Noget af det sjoveste og vildeste jeg har oplevet, ahaha. I pausen spillede bandet, pom pigerne lavede routine og nogle piger med fakler opviste. Der var kommet rigtig mange mennesker, så man kunne næsten ikke kom frem og tilbage. Jeg kunne cheerene virkelig dårligt, så hver gang jeg ikke kendte en, skulle jeg sætte mig ud (hvilket var hver anden gang ca.). Vi har også en regl om, at vi skal lave en flik og jump efter hver cheer. Lorte regl. Man kommer til at lave tusindevis, og 'the track' er ikke ligefrem behagelig. Men jeg havde det stadigvæk sjovt. Elsker at stå foran så mange mennesker!! Howell tabte dog, så alle var rimelig sure efter, da vi plejer at vinde, heeh. Vi tog bagefter hjem til Sam for at have 'senior sleepover' med pizza og planlægning af homecomming routine:-)

Fredag: Idag har jeg som sagt sovet hos Sam:-) Vi sov på gulvet, hvilket jeg ikke er vant til, men det gør man åbenbart altid? Kom hjem, tog et bad, ryddede op og sad med min computer. Senere tog mig, Rach og Tucker hundene til 'the groomer'. Jeg skulle sidde med hundene bagved, og det var noget af en oplevelse. De rendte rundt på sæderne, kradsede mine lår og prøvede at hoppe ud af vinduet (det kan godt være de bare vil have luft, men sådan noget skræmmer mig virkelig). Vi kom hjem og Mitch kom. Vi bagte brownies, spillede mario cart, som jeg btw. virkelig virkelig virkelig stinker til. Kommer altid på sidste eller anden sidste pladsen (y). Spillede Guitar Hero og Just Dance, hvilket jeg meget bedre kunne lide, aha. Kl. 16 tog vi til Rachels cheer-undervisning-ting. Vi lavede ikke rigtig det store. Snakkede og kastede football;-) Vi hentede pizza, så en film og så tog drengene hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar