lørdag den 11. august 2012

Update!

Tænkte at jeg nok burde opdatere lidt igen;-) Jeg er nu kommet til USA efter mange timers rejsen. Sagde farvel til mine forældre i lufthavnen kl. 4 om morgenen og fløj til Amsterdam. Jeg havde lidt problemer med at få mit næste boarding pass til Detroit men fandt (tydeligvis) ud af det;-) Jeg var i rimelig dårlig tid (som normalt), men inden jeg gik til gaten, ville jeg købe nogle m&ms. Da jeg skulle betale med mit visa, ville manden tjekke underskriften på korten med den på bonen, men fordi det er nyt, havde jeg ikke skrevet under endnu. Han sagde, at han ikke kunne give mig mit slik, men efter lidt overtalen fik jeg det købt, aha. Da jeg ventede ved gaten, kom der en flok munke fra Indien travende. Røde kjoler, sandaler, skaldede hoveder og det hele. Totally made my day. I flyet sad jeg ved siden af den her virkelig sød dame fra Holland. Jeg havde problemer med at udfylde et papir vi fik på flyet, så hun fik sin tour-guide til at hjælpe mig, haha. Da jeg ankom i Detroit, var jeg fuldstændig lost. Alle de andre gik til 'visitors only' og der skulle jeg ligesom ikke hen. Da jeg endelig kom det rigtige sted hen kunne de ikke godkende mig, da jeg ikke havde udfyldt noget papirarbejde. Mini hjerteanfald much? Jeg fik udfyldt det manglende papir, taget billede, fingeraftryk, stempler i pas og jeg var inde, wuhu! Mit næste fly til Lansing var halvanden time forsinket, så bestemte mig for at ringe til mine forældre (ps. det var så akavet fordi folk glorede underligt på mig). Jeg ankom i Lansing, mødte familien og vi tog ud og spise:-)

Lørdag fik jeg lov til at sove længe, mhhh. Ved middagstid tog mig og Rachel til byen og købte en masse amerikansk slik. Mor fik fri og vi tog til lægen for at registrere mig og få en 'physical'. Til frokost købte vi sandwich fra Jimmy Johns (min nye ynglings spisested) og bagefter tog mig og Rach hen for at møde nogle andre cheerpiger. Vi tumblede og stuntede lidt - var virkelig imponeret over deres tumbling :o Vi samlede en stuntgruppe og stuntede lidt. Vi lavede lib heal, og da vi cradlede gik folk helt amok. Åbenbart første gang de har gjort det?:-D Om aftnen tog hele familien i biografen og så 'The Campaign'. God første dag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar