torsdag den 16. august 2012

Back from cheer camp!

Er kommet hjem fra cheercamp:-D Det var rigtig hyggeligt, men er glad for at være hjemme! Lidt om dagene. Coach Tami og coach Cassie kom hver morgen og vækkede os kl. 7:30. Morgenmad var fantastisk når man tænker på det var cheer lejr - pandekager, vafler, spejlæg, bacon, toast osv. Mhm. Efter det havde vi træning fra 8-22. Mandag og tirsdag morgen var vi indenfor. Resten af tirsdagen, onsdag og torsdag var vi udenfor på 'the football field' :-) Jeg kunne bedst lide at være udenfor, da vejret var vidunderligt + fodboldbanen er så meget bedre at tumble på end gymnastikgulvet. I Danmark ville vi aldrig have tumbling træninger uden måtter! JS

Efter frokost havde vi træning igen. Der var forskellige stationer, som man roterende imellem. En kunne være "Team skills" (som altid ville være synkroniseret stående fliks) -.-. De andre var "Stunts", "Cheers", "Chants" og "Pyramids". Nogle gange ville de også putte "Jumps" og "Sportsmanship" ind;-) Jeg hadede virkelig cheers/chants udenfor - men kun fordi 'the track' og 'the field' gjorde SÅ ondt at knæle/sidde på. Man skulle tro, at det ville være nogenlunde behageligt at være på ikke? Wrong. 'The track' er lavet af asfalt og stikker og 'the field' er fyldt med sådan nogle små sorte sten :ii

Hver dag havde vi noget der hed 'team time'. Der var ligemeget hvad vi lavede, vi skulle bare gøre det som et hold. Mandag dekorerende vi vores døre og gang, tirsdag fejrede vi fødselsdage og fik muffins, onsdag lavede vi scrapbog og torsdag havde vi opvisning/afslutning. Hver dag efter aftensmad var der også en fællesaktivitet. Mandag havde vi cheer olympics hvor Howell HS vandt -og der var 17 andre skoler! Vi kom op fik medalje, skulle synge vores skolesang "Howell High forever, we will always be" blablabla og nationalsangen. Jeg lignede selvfølgelig en idiot, fordi jeg ikke kunne nogle af dem. Tirsdag var der foredrag/teaterstykke om alkohol og stoffer. Nok nok af det mest anstrengende jeg har prøvet. Sad virkelig og prøvede at holde mit smil og grin tilbage:-) De blev ved med at sige sådan noget med: "Alkohol suger alt liv og glæde ud af dig". Folk begyndte også at råbe 'Jesus' 'amen' osv. Det var ihvertfald... anderledes:-) Onsdag havde vi 'candlelight'. Instruktørene startede med at fortælle deres historier om hvordan man hjælper hinanden, får det bedste ud af livet osv. Bagefter skulle vi sidde i en cirkel, og sige en ting som vi ville gøre for holdet. Altid komme til træninger, ikke tabe sin top og få sin backwalkover osv. De begyndte at spille "I won't give up" by Jason Marz og jeg begyndte næsten at tude. Mindende mig om Danmark og min fantastiske cheerklub Tigers<3.. Savner det så meget. Årh. Torsdag havde vi opvisning for venner og familie, og så drog vi hjem igen:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar