mandag den 20. august 2012

Picture dayyy

Idag er "første skoledag". Vi startede med at tage et fællesbillede med alle efterårs sports holdene:-) Vi skulle sidde på football tribunen og smile stort med vores uniform/dragt på. Bagefter var det holdbilleder og så individuelle billeder (hvis man havde bestilt det og det havde jeg). Jeg fik taget individuelle billeder, men ser sikkert herre dum ud, fordi Rach, Mitch (Tucker's bedste ven) og Tucker lavede sjove ansigter. Bagefter var det orientation for alle Seniorne. Vi gik over på skolen, hvor alle de andre seniorer også var. Jeg kunne ikke få mit skab, bøger, ID og det som de andre, da jeg ikke var i computeren endnu :( I (den lange) kø til at tjekket/betalt parkeringsbøder (ja, sådan havde de), var der en masse balloner og dokorationer i skolens farver. Så da vi stod og ventede i køen, legede og spillede vi dem. Pludselig sprang en af dem og alle glorede, haha. Glæder mig så meget til at begynde nu! Jeg elsker skolen, har allerede fået nogen venner, det er varmt, de har nogle fede klasser, pigerne er så kønne(!) osv. Aaaarg glæder mig!! :D

Update om igår:
Både Tucker og Mitch spiller begge football og har gjort det alle deres 4 High School år. Rachel har kendt Tucker og football drenge siden Freshmen year, så hun er venner med hele football holdet, ingen underdrivelse. Efter football træning var mig og Rachel sammen med nogle af drengene. "The word" (især på football holdet) er at Rachels udvekslingsstudent er kommet til byen og nu vil alle møde mig. Lidt akavet, men synes det er så sjovt:-) Anyways. Om aftnen hængte mig, Rachel, Tucker, Mitch, Jake, Kyle ud sammen 'uptown'. Vi fik breadsticks et sted kaldet Gus'es og så gik vi bare rundt udenfor.

Lidt af skolen - taget igår efter cheertræning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar