fredag den 17. august 2012

Slurpeesssss

Idag sov jeg længe. Igen igen igen. Elsker simpelhen den her seng. Til morgenmad fik jeg 'rice krispies' og gik ind i stuen hvor Rachel og Alicia sad og så cartoons. Da jeg ville sætte mig i sofaen overfor, ser jeg at der sidder en fremmed dreng, haha. Det var en af Rachels venner, men jeg havde aldrig hørt om ham og var fuldstændig forvirret. :-)

Ved middag skypede jeg med mine forældre, og så kørte mig og Rach hen til high school'en for at vælge mine klasser. På vej ind på parkeringspladsen mødte vi Tucker i hans truck (y). Ingen idé hvad han lavede der, men det var godt timet. Kontoret havde lukket, så vi gik bare lidt rundt i gangene. Bagefter kørte vi hen til Jimmy Johns, hvor Tucker købte sandwiches til os. Thank you! Jeg fyldte ice tea i min kop, men de her putter ikke sukker i, så det smager af wrad - skal aldrig have det igen. Efter det kørte vi til 7/11 for slurpees. Det er ligesom slush ice, men så alligevel ikke. Smager godt anyways? Vi kørte tilbage til skolen, jeg fik lov til at springe på 'the track', og så tog vi hjem til Tucker.

Efter aftensmad skal vi hjem til en pige fra cheer (Sydney) for at lære nogle cheers af Rachel, da vi jo skal være klar til football sæsonen;-) ses

Angel, mens jeg slappede af på computeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar