lørdag den 25. august 2012

Football game n' grad party

Idag har jeg været til en middle school football game. Rachels små cheerpiger skulle heppe, og de var så søde! Med uniformer, poms, hårpynt og det hele. Aw. Jeg snakkede lidt med en af mødrene som også var træner for holdet. Hun var rigtig flink, og vi snakkede meget som 'livet som udvekslingsstudent'. Hun kunne nemlig godt tænke sig at have en, når hendes børn bliver lidt ældre:-) Kampen var ikke så spændende, og jeg var virkelig træt, så lå bare og fik min 'tan på', haha. Howell endte med at vinde 25-0. Åbenbart vinder alle andre Howell hold end vores varsity :ii Jeg kom hjem fik mad, lagde mig udenfor i solen, skypede og gjorde mig så klar til en graduation party (Det var btw. for Ashleys veninde Katie). Der var en masse mad og især en masse lækker lagkage. Så vi fyldte bare godt op, haha. Vejret var også rigtig rart, ikke overvarmt som der plejer at være. Resten af dagen lavede jeg ikke rigtig noget;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar