tirsdag den 1. januar 2013

New Years!

Nytårsaften. Som i ved (eller måske ikke) skal man være 21 for at drikke alkohol i USA, så det var selvfølgelig ikke tilladt for mig. Patricks venner havde en fest med drikkevarer og hele mulevitten. Selvom det var svært (så sørgeligt egentlig), blev jeg nødt til at takke nej, da jeg jo kunne komme i problemer;-) Vil helst ikke blive sendt hjem, selvom det var træls ikke at kunne være ude med sine venner.

I løbet af dagen var jeg sammen med Alicia. Jeg valgte hendes outfit, hvilket jeg er ret stolt af haha. Mig og hende har den samme tøjstil og vi vælger altid de samme ting på Wanelo (tjek min side ud: http://wanelo.com/helenemus ) ;-) Brugte resten af dagen på at vælge tøj, lægge makeup og krølle hår. Jeg skypede med mine forældre som havde hele familien på besøg :-D Dejlig at hilse på dem igen! Skypede også med min skat Simone.

Til aften havde vi en stor nytårs middag, som vi pretty much brugte hele dagen på at lave. Vi fik hummere og krabber, med en skål of smeltet smør til at dryppe i selvfølgelig #best-thing-ever-js. Jeg havde Austin knække mine skaldyr, da jeg hader lyden og synes det er alt for brutalt aha. Jeg har overhovedet ikke hjertet til at flå dem fra hinanden ahahah. Vi havde også angel hair pasta, som er min absolut ynglings spaghetti i hele verden! Det er tynd spaghetti med smeltet ost omkring. Det er så godt, tro mig! Vi fik også lækker steak. Sådan en god middag. Hele familien +Tucker var samlet så det var rigtig hyggeligt. Min familie er altid virkelig snaksommelige. Tror aldrig nogensinde vi har haft en middag hvor ingen har snakket. Btw. vi beder bordbøn hver aften, hvis jeg ikke har fortalt jer det? Come Lord Jesus be our guest. Bless our food that God has given us. Amen. og tegner så korset på vores bryst.

Efter aftensmaden blev vi lidt hjemme og så tog Rachel hjem til Tucker i Chelsea og jeg tog hjem til Patrick:-)  Hans forældre var ude på en date, så det var bare os og Sarah;-) Vi så en film og bagefter spillede vi Cath Phrase, som er ligesom det vi spillede lille juleaften. Hans forældre kom hjem og så spillede de sammen med os. Da klokken var tæt på midnight tændte vi fjernsynet og så 'the ball drop'. Jeg fortalte dem om Danmarks tradition om at hoppe ind i det nye år, så da klokken slog 12 hoppede hele familien ned fra sofaen (og bagefter kyssede mig og Patrick så, som er den amerikanske tradition haha). Vi ønskede hinanden glædeligt nytår og fik (alkoholfri) champange. Mig, Patrick og Sarah spillede Just dance for et kvarter og så kom Ashley og hentede mig. Da jeg kom hjem så vi Pitch Perfect.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar