onsdag den 26. december 2012

Sledding at Patricks house

Idag tilbragte jeg hele dagen hos Patrick. Vi så en masse film og puttede på sofa med tæpper og puder. Hans søstre Julia og Sarah - som normalt er væk på college - var hjemme så fik også set lidt til dem:-) Kommer rigtig godt overens med dem btw. Patricks mor havde lavet en masse julesmåkager, så dem spiste vi selvfølgelig en masse af. Vi prøvede hver eneste småkage og tog ekstra af dem vi kunne lide:-) De var rigtig flotte med farverig glasur, krymmel og forskellige figurer. Mens vi spiste småkager, begyndte det at sne endnu mere udenfor. Vi fandt en masse skitøj frem og gik udenfor i sneen. Vi tog deres 2 store hunde Shaggy og Reeses med;-) Vi havde en snebold kamp og kælkede ned af deres bakke. Når man kom ned for enden, væltede hundene dig fuldstændig haha. Bagefter byggede vi en snemand eller prøvede på. Sneen var ikke pakke-sne, så vores snemand så forfærdelig ud! hahaha. Hans bedste forældre kom pludselig på besøg mens vi var udenfor i forhaven, så dem snakkede jeg lidt med. Bedstefaren var udstationeret i Tyskland og Danmark under 2. verdenskrig, så det fortalte han rigtig en masse om. Han var så excited til at fortælle om det, fordi han vidste jeg var fra Danmark haha.

Vi så nogle flere film + vi byttede julegaver. Jeg gav ham en billederamme og en Michigan trøje:-) Der var en blå baggrund med nogle billeder af os, nogle sne klistermærker og en test som jeg fuldstændig skrev forkert aha (havde 3 stavefejl). Han elskede den (ved ikke om det er sandt). Han sagde den gjorde den til mig og tilføjede karakter haha. Da Rachel og mig ville rense glasset faldte en af hjørnene af, og vi kunne overhovedet ikke finde den igen, så han fik den uden den haha. Hans gave til mig var Reeses (ynglings slik), 2 par pink hyggesokker og en pink columbia fleece trøje. Aweee:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar