mandag den 21. januar 2013

Skiing

Idag gjorde jeg noget for den første gang nogensinde. Jeg stod på ski :-D Det var meningen hele Gallaway-familien skulle til Frankenmuth, men så gad Rachel ikke og så blev jeg inviteret på skitur. Jeg havde ikke rigtig noget skitøj, så lånte hostfaren's skiudstyr lol. Rachel gav mig den her awesome russiske hat, men byttede den med en neon gul hat hos Patricks haha (vi havde matchende). Mig, Patrick, Sarah, Mr. Wagner og noget ad deres andet familie var med (første gang jeg mødte hans onkler og tanter :-D) Vi fik prøvet skistøvlerne og skiene. Hvis man var under 18, skulle man have en forældre til at skrive under, men ville ikke give Patricks far det ansvar, så skrev jeg var fra 1994 haha. Jeg har aldrig nogen sinde stået på ski, hvilket de var lidt overrasket over, da jeg jo er fra Skandinavien. Patrick ville tage mig hen på baby bakken, men var bange for jeg ville blive der, så han bragte mig bare på de rigtige bakker først? :-)






ikke nok tøj, matchende hatte
mødte familien
virkelig dårlig i begyndelsen
endte med at køre ned af black hill 2 gange, mændene
hyggede med sarah
fik mad og skilte varm kakao
tog ud og spiste og mødte mere familie
havde forskellige college trøjer på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar