fredag den 18. januar 2013

Midterms

I denne uge har vi haft eksame (eller midterms, som de kalder det i USA). Mandag var review dag, hvilket jeg synes var rimelig lamt, da vi kun fik 20 minutter i hver klasse og så skulle vi videre. Vi lavede fuldstændig ingenting haha. Din lunch afhængede af din sidste klasse, så jeg havde en ny lunch med forskellige mennesker hver dag. Efter lunch mandag havde jeg min History of Philosophy eksame. Var så taknemmelig for at vi ikke havde en test! Virkelig taknemmelig! Jeg har 61% i den klasse, hvilket er et D- aha. Kan slet ikke finde ud af den klasse.. Helt seriøst. Nogle gange tror jeg, at jeg ved hvad der foregår, men så skal vi skrive en stil om det, og så er jeg hver gang fuldstændig forkert (den klasse burde btw. være en AP/College class efter min mening. Det er så svært og Mr. Dowell underviser det helt samme hos University of Michigan, som er et af de bedste universiteter i landet. Selv elever med en 4.0 GPA bliver afvist..)

Anyways. Istedet for en test sad vi i computer rummet for at skrive vores finale stil. Kan allerede nu fortælle at jeg failede. Yeahhh. Haha:-) Mig, Natalie, Dalten og Hayden sad bare og snakkede og googlede alt det vi ikke skulle. Det var først da klokken var 12, at vi begyndte at tage os sammen og få skrevet nogle ord ned stilen skulle være mellem 6-7 sider btw.)

German 4 var let. Vi havde nogle spørgsmål og en essay at skrive. Criminalistics have vi bare en lang test. Engelsk ingenting. Psychology en lille test. Gym havde vi en test du kunne bruge pakkerne til, og jeg fik stadig et B haha. Intro to Business var også fint nok:-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar