fredag den 11. januar 2013

Basketball game

Idag har jeg været i skole og til cheer træning som normalt (surprise). Efter cheer træning kom Patrick, James og nogle af deres andre venner for at hente mig. Jeg var langsom til at skifte, da jeg måske lige skulle sige et ord eller to til cheer pigerne haha. Da jeg gik udenfor i bilen var de lidt irriteret haha men det kom de hurtigt over for ingen kan være sur på mig, spørg dem selv;-) James havde hele bilen fuld, så jeg blev nødt til at sidde på Patrick's skød og dele sikkerhedssele (btw. havde glemt ordet 'sikkerhedssele' på dansk, så blev nødt til at google translate det) #foreignprobs. Vi hentede 2 mere, så nu var der overhovedet ingen plads. Det var fuldstændig mørkt udenfor og vil gerne indrømme, jeg var lidt bange da vi kørte ud på motorvejen, fordi de er ok ligeglad med fart grænsen +vi havde musik på fuld styrke og 7 teenagere i bilen. Drengene på bagsædet fortalte jokes hele turen, hvilket var virkelig morsomt. Det eneste jeg kunne gøre var at grine, klage over mit sæde og sige "If we get pulled over James, imma kill you!". Jeg havde spurgt Linda om hun ville med, hvilket hun sagde nej til (yes!).

Temaet for denne away basketball kamp var 'hick night'. For sjov gik jeg ind på urban dictionary og søgede på hick. "A hick is a slang term for lower class white raised people in large open-spaced country places, usually around farms and sometimes trailer homes. They do not attend college. Some have a strong sexual and racist opinion, others are nice people who are non-religious and aren't racist. Usually they are more educated and aware of their surrounding outside their areas then rednecks. The term 'hick' is generally used more for Midwesterns than the Southerns."

Kampen var rigtig sjov og vi endte med at vinde. Bagefter tog mig, Patrick, James, 2 andre drenge og Nina og Lindsay til Bdubs. Vi fik chicken wings, men så ringede min mom og sagde jeg skulle komme hjem :( Patricks bil var ved skolen, så James' kørte mig hjem og kendte næsten ikke vejen haha. Han mente jeg boede i Ohio, fordi jeg bor så langt væk haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar