tirsdag den 22. januar 2013

First day in new semester

Idag er det min første dag med mit nye semester. Første time er Drama I. Mrs. Malo er lidt skør, men det er fint nok:-) Hun har tre hjælpelærer, hvor jeg kender Austin fra Partick og fordi han havde hovederollen i musical jeg engang så på skolen. Jeg snakkede med tre piger i den klasse; Brooke, Katie og Shelby. Snakkede også med den her nørdet, men mega cute og sjov drama dreng haha. En anden dreng i klassen tror han er selveste Shakespeare. For at være ærlig irritere han mig lidt allerede haha. På min skole hader cheerleaderne og pom pigerne hinanden. Efter 'frugtsalat legen', 'find en matchende partner legen' , skulle vi skrive vores navn og tegne en terning på en sticky note og bagefter præsenterer det. Blev lidt akavet for en af pigerne jeg var blevet venner med er åbenbart pom og hun stirrede mig fuldstændig ned aha. Awwkwardd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar