lørdag den 5. januar 2013

Cheer competition

Idag har jeg været til en cheer konkurrence i Fenton. Rachel var til sin Health Occ. clinic, så hun kunne ikke være der:( Konkurrencen var holdt lige udenfor Flint, MI som er USAs farligste by (nummer #2 er Detroit og jeg bor i mellem begge byer haha). Lige inden vi skulle opvarme, læste vi på twitter at en fange fra Flint var flygtet. Awesomeee haha:-) Literally 5 minutter efter kom en af personale folkene hen til os og sagde at vi ikke kunne åbne dørene for nogle uanset hvad. Tror faktisk de låste dørene på et tidspunkt?

Konkurrencen gik fint nok. Vi gjorde det rigtig godt i Round 1 - tight og clean og med høje skarpe stemmer. Round 2 gik mindre godt - timing var dårlig og benene var overhovedet ikke stærkte i vores backwalkovers, men det er de aldrig for some reason. Jeg har aldrig konkurreret i Round 2 btw, da jeg ikke har en backwalkover:( I løbet af sommeren og når vi havde tumbling træning om mandagen øvede jeg på dem, men syndes bare de er så skumle! Round 3 gik også okay:) Vi tabte nogle stunts, men gør vi ikke altid det? -.-




Ingen kommentarer:

Send en kommentar