torsdag den 13. december 2012

Patricks 17th birthday

Igår var det den 12. december:-) 12.12.12! Jeg havde ingen idé til jeg kom hjem og tjekkede Facebook haha. Skole var så kedelig idag. Vi gjorde ikke andet end at lytte, læse, følge med på tavlen og tage noter. Efter skole mødtes jeg med Patrick (som vi har gjort de sidste to uger hahah). Vi hænger altid ud sammen efter skole indtil jeg har cheer træning og han skal løbe. Nogle gange tager vi steder hen for at få mad (Jimmy Johns, Gus, Dairy Queen, McDonalds etc.) og andre gange hænger vi bare ud på skolen - snakker med mine lærer, mødes med hans løbevenner, laver lektier, er i computer rummet for at youtube random stuff osv. ;-) Efter skole gik vi ned til Mrs. Jackson og fik mit skema for næste semester ændret. Jeg ændrer dog Level 2 Team Sports til noget andet. Selvom jeg ELSKER gym, gider jeg ikke have det igen.. :-)

Nuværende skema:                                          Næste semester skema:

German IIV -                     1st hour                Drama I -                            1st hour
Criminalistics -               2nd hour               Criminalistics -                 2nd hour
Senior English -               3rd hour               Senior English -                3rd hour
Psychology I-                    4th hour                Psychology II -                   4th hour
Basic P.E. -                        5th hour                Level 2 Team Sports -     5th hour
Intro to Business -           6th hour                Building Wealth -             6th hour
History of Philosophy -   7th hour                Food and Nutrition II -      7th hour


Idag er det Patricks fødselsdag!! Han fylder 17 år. Jeg vil gerne være ærlig. Jeg var lidt trist, fordi han ikke var i skole :( wra. Han er i choir, så han skulle synge for nogle små børn og ældre mennesker, så fik overhovedet ikke set ham. I English så vi "The Lord of the Rings". Mrs. D er en virkelig cool lærer! Hun eeeelsker "Star Wars" btw. (vi har så mange plakater i klasseværelsest) haha. I psychology har vi den lækreste virkar everrrr. Han er lige graduated fra college og er bare mhm:-D Både mig, Molly, Courtney og Karli er enige haha. Selvom den klasse nogle gange kan være kedelig, er det den klasse jeg lærer mest i og har mine bedste venner. I History of Phi skulle vi få en gang skyld lave noget sjovt - vi skulle ud på et stjerneløb. Jeg var sammen med Hayden og selvom vi havde det rigtig sjov, følte jeg mig sååå værdiløs for fatter nada i den klasse. Efter skole hængte mig, Nina og Lindsey ud sammen. Vi kørte rundt og fik en slurpee:-) Cheertræning var ligesom normalt, intet nyt og spændende sker der haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar