fredag den 21. december 2012

Dodgeball and cheer competition

Idag har været en interessant dag:-D Som i ved var meningen at verden skulle gå under idag, hvis man altså troede på den mayanske kalender. Mange mennesker i USA troede på det, så der var meget snak om at aflyse skole. Ikke nok med at verden skulle gå under, var der en elev at the Freshmen Campus, som havde truet med at bringe et våben med i skole. Dette og fordi folk bare vil have juleferie gjorde at 2/3 af hele skolen ikke mødte op hahaha:-) Der ikke har været så meget fravær på en dag i 30 år aha. Tror måske de gjorde det til en snowday? :)

Før skole rendte jeg rundt for at få alle mine lærere til at skrive under på min dodgeball tilladelses seddel. Jeg skal være med i høvdingebold tuneringen på skolen btw:-) Da jeg spurgte min Intro to Business lærer om han ville skrive under sagde han nej. Undskyld mig? Han skulle åbenbart have 24 timer til at overveje hans beslutning. Hør - det er ikke en forretningsaftale, men min høvdingebold tilladelse. Efter jeg gav 10 gode grunde, skrev han under... amen:-) I 1st hour snakkede og hyggede vi bare. Shayna var ikke i skole, og hun var den eneste jeg kendte på mit dodgeball hold :( Mellem 1st og 2nd hour mødtes jeg Tex. Det var meningen vi skulle dekorere vores ansigter med krigsmallig, men siden Shayna ikke mødte op havde vi ikke noget :( Istedet gik vi ned for at aflevere vores sedler, hvilket fik mig til at få min første tardie i Mr. Diabs klasse. Den time tog vi bare noter og snakkede. Alle mine venner var der haha - Bloom, Jordan, Kenny og James. Finder det lidt foruroligende at jeg næsten kun har drenge venner? :/ hmm oh well.

Senior English var bare en fridag. I psych havde vi et pizza party, woop woop:-D Mig, Courtney, Karli og Molly havde alle givet $1.30 for at splejse en pizza. Gæt hvem der ikke var i skole. Courtney, Karli, Molly og halvdelen af min 4th hour klasse. En hel pizza til mig (y). Fordi det var så meget sne udenfor var pizza forsinket og vi var alle så utålmodige! Jeg kunne ikke spise hele pizzaen så gav resten til Dalton (som jeg også har min 7th hour med). I gym havde vi en gør-hvad-du-vil dag, men alle spiller automatisk basketball? hmm.. :) Mig og Alexis kedede os ret meget. Eller egentlig ikke, for vi har de mest awesome personer i vores klasse no joke! Efter en halv time "kom vi til" at skyde bolden ud i gangen. Det var bare vores undskyldning for at skifte tøj og gå til lunch hahah.

I 6th hour gik jeg tidligt, da jeg havde dodgeball kampen. Jeg kendte ingen på mit hold, og for at være ærlig var det lidt akavet. Det var en pep rally, hvilket betød hele skolen (eller dem som nu var der) skulle se på. Mit hold spillede to kampe, tabte begge og var ude af tuneringen aha. Jeg var altid en af de sidste til at dø, hvis ikke den sidste, men kun fordi jeg ikke ville hente bolden haha. Da jeg ville hente den, blev jeg skudt af en mega muskuløs dreng.

Om aftnen havde vi en hjemme konkurrence. Mor, Ashley, Tucker, Jacob og Patrick kom for at se os. Konkurrencen gik fint og vi fik en 2. plads :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar