tirsdag den 18. december 2012

Basketball game

Idag har været en af mine ynglings dage i USA. I Criminalistics havde vi om fingeraftryk. Mig, Kenny, James, Bloom og Jordan arbejde sammen, hahah. Synes det er awesome, at de er så gode venner, da de er så forskellige (Kenny og Bloom er hicks, mens James er en baseball spiller og Jordan en typisk football spiller). Efter skole hængte mig, Patrick, James og Jason ud sammen. Vi var i TJ Maxxx for at købe neon tøj til kampen og bagefter fik vi tacos og nachos på Taco Bell.

Efter cheertræning tog Rachel hjem og jeg blev for basketball kampen. Vi har altid et tema som bliver valgt af seniorne og iaften var det neon. I starten var jeg sammen med Aubrey og Hannah (på billedet) og senere var jeg sammen med Patrick og hans venner:-) Der er aldrig noget plads nede foran, så man står altid virkelig klemt. Når musikken spiller og folk hopper, er der tit folk som falder ned fra bænkene hahaha. Der er såå stor forskel på om du står forneden eller oppe. Freshmen og Sophomorene går altid oppe på de øverste tibuner, selvom der stadig er plads forneden. Alle ved bare at seniorne og lidt juniorne er førsteret. #seniorpower. haha. Basketball kampene starter ud med at præsenterer spillerne. Vores spillere har altid de her håndtryk og chest bumps de gør haha. Når de præsenterer det andet hold, finder vi vores aviser frem og lader som om vi læser i dem og er fuldstændig ligeglade. Rimelig flabbet egentlig. Vi havde generelt en rigtig god kamp og endte med at vinde. Mener ikke vi har tabt en eneste kamp endnu? ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar