mandag den 3. december 2012

Oh happy day :-)

Idag har jeg været så glad - ved ikke engang:-D Jeg er for det meste altid glad i skolen +++ hilser på læren ahaha, well i det mindste Mr. Diab. Ligemeget hvad jeg gør i den klasse, siger Kenny og James altid "You are the best Helene", "You make my day brighter Helene", "You are an angel Helene" osv. Haha awee. De gør min dag så meget bedre. I English tog vi noter de første 10 minutter, og så havde vi resten af timen fri (mrs. DiNatele skulle tale med os en og en om vores opgave). Jeg ville gå ned på kontoret for at ordne mit skema, men på vejen så jeg Annette og hendes venner, så fik selvfølgelig snakket med hende hele timen aha. I gym spiller vi nu basketball. Rimelig sjovt da folk rent faktisk kan finde ud af det aha. Dog anhænger det meget af, hvem vi spiller mod. Hvis vi spiller mod nogle gode nogle, får dem som ikke kæmper og er aggressive (som mig) næsten aldrig bolden. Jeg får kun bolden, hvis drengene er så søde at give den til mig. Vi er to hold som spiller på et halv banehalvdel, så det er tit bare en konkurrence om at få bolden og prøve at skyde den i nettet.

Ved ikke om jeg har lyst til at skrive det her eller ej, men ellers blev jeg kaldt 'someone's mistress' i sidste uge (mistress er en kvinde som har en affære med en gift mand). Fun. Mr. Holcolm tog dette rigtig seriøst, snakkede med ham privat, fik ham til at undskylde til mig og bagefter havde en samtale med mig. Han ville anmelde det til kontoret for 'sexual herrasment', men jeg ville ikke give ham endnu mere problemer. Ved ikke om det var det rigtige eller forkerte valg, men jaja, det værste var næsten at jeg var venner med ham... Mr. Holcolm ringede hjem og snakkede med min dad om det.

Lige efter skole havde vi vores skole sports billede. Vi (varsity cheer) skulle have vores astronaut/alien uniform på. Ahah jeg hader den såå meget. Vi har guld spandex ærmer, hvilket ville være fint, hvis de rent faktisk passede. Vores top går vildt højt op i halsen og nederdelen er hmm.. fin nok;-) Vi havde fået afvide at billedet var kl. 16, men skolen havde ændret det, og det var ikke alle der vidste det, så vi manglede mange (bla. var der omkring 5 basketball drenge aha). Jeg skulle ikke have taget individuelt billede, så jeg klædte om til træningstøj og hængte ud med cheerpigerne. Kender i den der awesome følelse, hvor i ved i ser pæn ud? Pænt hår, pæn makeup, nybarberede ben og dit ynglings træningssæt. Hvor drengene siger hej til dig, du bare går bare videre og du ved de holder øje med dig. Dén følelse hvor dine jævnaldrende veninder siger du bliver nødt til at introducere dem til dem. Den følelse hvor den pæne basketball spiller (som dog bliver nødt til at få noget mere fedt og muskler på kroppen) kommer hen for at snakke med dig og bagefter vil have et kram (FB ham for han er seriøst lækker. Hans navn er hunter).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar