onsdag den 5. december 2012

I love my life so much

Okay, jeg tror det er på tide i får noget af vide om Patrick;-) Jeg ville ikke sige noget om ham før det var seriøst. Patrick er min amerikanske kæreste. Jeg ved hvad i tænker ! Er det virkelig smart? Hvad nu hvis du vil blive der? osv. For at være ærlig.. Jeg er lidt ligeglad. Det her er mit liv:-) Jeg er stadig (næsten) den samme person, jeg lever bare i USA med nye mennesker og venner. Jeg vil ikke gå glip af denne chance bare fordi jeg skal hjem på et tidspunkt. Jeg kan virkelig godt lide ham så hvorfor ikke? Men lidt om ham:-) Han har brunt hår, brune øjne og er 189 cm høj. Han er 16 år gammel, men er født i 1995 og fylder snart 17. Han er virkelig god i skolen med en GPA på næsten 3.8 (hvilket er virkelig godt!). Han spillede baseball for den længste tid og var rigtig god til det - rejste hele USA rundt (jalouxxx). Han spillede også basketball, men droppende begge dele for løb. Han er både på varsity track and field og cross country. Han er den hurtigste løber for min skole og fik en 5. plads til et stort løb hvor der var mange college løbere med. Så ja, jeg er rimelig stolt af ham haha:-) Skal nok lægge et billede ind af ham/os snart:-)

Efter cheertræning tog jeg til årets første basketball kamp med Hannah. Vi træner på balkonen, så vi kan se ned i hallen hvor de spiller:-) Først spiller freshmen, derefter jv og så varsity. Vi spillede mod Sexton og ikke for at være racistisk, men ALLE spillerne var høj og mørke, så det var ikke nogen overraskelse at de vandt alle kampene. Da vores varsity hold opvarmede fik de aldrig bolden i netten, hvor det andet hold derimod fik bolden i hver gang. Alle havde lidt opgivet på forhånd, men vi havde stadig håb i dem! Kampen begyndte og vi var faktisk ret gode i de to første quarters! Vi var kun få point bagud og på et tidspunkt førede vi endda! Alle var klædt i hvid og der var en rigtig god stemning.-D Mig og Hannah hoppede op og ned og skreg hele tiden hahaha:-) Når vi skal prøve at få bolden i netten, tager alle hænderne op og laver 'spirit fingers'. Hvis vi scorer siger vi WOSH. Den fattede jeg ikke i starten, så sagde det altid efter alle andre haha. Folk omkring mig synes det var imponerende så "udlandsk" man kan være haha (det er åbenbart noget alle skoler gør??). Tucker lavede sjov af mig hele tiden, men det var morsomt.. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar