fredag den 23. november 2012

Thanksgiving and Black Friday

Thanksgiving breakk :-D Onsdag var jeg til cheer træning og Mitch's venner prøvede at lave sjov med mig. De troede, de var sååå sjove, men tjekkede deres nummer og bustede dem aha. Ellers har mig og Ashley reddet  Linda (udvekslingsstudent fra Finland). Hendes områderepresentant (som hun nuværende bor hos) skulle holde thanksgiving oppe nord på, så ved 22-tiden kørte mig og Ashley up for at hente hende:-)

Torsdag var det den store amerikanske tradition - thanksgiving. Deres motto er 'tag strækbukser på for det gælder om at spise mest' haha - well i det mindste i dette hus. Dad og Ashley lavede middag hele dagen, mens Alicia spillede musik og mig og Rachel bustede vores awesome matching dancemoves hahah:-D Mig, Ashley og Linda satte også juletræet op - som selvfølgelig er falsk. Typisk amerika:-) Ved 18-tiden kom Berta og hendes mand over og vi havde alle hyggelig og god thanksgiving sammen:-) Bagefter slappede vi af,  så lidt tv, fik noget pie og undersøgte hvor vi ville hen på Black Friday shoppen om natten. Mig og Ashley ville ikke rigtig have noget, så vi følte ikke rigtig for at tage afsted og risikere at dø aha. Folk dør hver år af kulde og ved at blive trampet ihjel - når dørene åbnes stopper ingen! Kl. 5 slog mom døren til værelset op, vi rulle ud af sengen og tog på Black Friday shopping i vores pyjamas haha. Vi tog til Meijers, hvor jeg fik en masse pyjamasbukser og hyggesokker lol:-) Bagefter tog vi til the Tanger Outlet mall. Jeg var virkelig træt, så da en ekspedient spurgte om jeg havde brug for hjælp, sagde jeg bare ja uden at tænke over det. Da han spurgte hvad jeg havde brug for, blev jeg nødt til at forklare jeg faktisk ikke havde brug for hjælp alligevel haha.

Fredag slappede vi af og pyntede juletræet. Alle børne har juledekorationer fra deres barndom, så dem hængte vi på træet (+ hvert barn har hver sin side af træet og må ikke pynte på de andres sider haha).

Lørdag tog mig, Ashley og Linda til en rigtig god kinesisk resturent. Jeg fik forårsruller, små kyllingestykker i barbebue sause og nudler. Bagefter tog vi til Festival of Lights, som er en parade med lyskæder på forskellige slags biler. Det foregik ude på hovedvejen og gik igennem hele Howell by. Der var rigtig mange mennesker og nogle havde endda taget havemøbler med haha. Jeg havde sagt til Mitch, han skulle komme, så det gjorde han. Han bragte Hannah, Bryce og Jake (som sms'ede mig onsdag), men så ikke Hannah og så kun Bryce og Jake i et kvarter. Vi prøvede at komme op til Hannah ved at sige jokes som "Jeg skal virkelig på toilettet, der er vidst et oppe ved Hannah", men den købte Ashley ikke haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar