mandag den 19. november 2012

Field trippp!

Idag har jeg været på en fieldtrip med de andre udvekslings studenter. Vi var på Hutchings Elementary School som underviser 1.-5. klasse elever. De havde "World Culture Day", så vi skulle alle snakke om vores land. Det var kun for 4. klasserne, men der var rimelig mange (vil skyde på 60-70 børn). Vi var på biblioteket, vi sad på nogle stole og så sad børnene på gulvet foran os med deres note papir og blyant. Så sødt. I starten var jeg lidt nervøs, men det gik hurtig over:-) Jeg havde taget danske penge med, som de fik lov til at se på, men jeg snakkede. Vi snakkede i ca. 1 time og så fik børnene lov til at stille spørgsmål. Jeg regnede med at der bare ville være nogle enkelte, men tro om. Vi svarede på spørgsmål i en halv time aha. Jeg elskede især de børn som stillede de samme spørgsmål og dem som sagde "jeg har faktisk to eller tre spørgsmål". Til sidst blev lærene nødt til at stoppe haha:-)

Bagefter fik vi lov til at gå rundt og se skolen. Jeg var sammen med Marc (spanien) og Leon (tyskland) på udkig efter Alisons mor som arbejder der;-) Jeg så et billede af hende på væggen, og sagde de skulle sige til hvis de så hende eller hendes klasseværelse. En af børnene hørte det og sagde hendes klasseværelse var lige nede for enden af gangen. Uhh:-)) Hendes klasseværelse var låst, men hørte nogle snakke i det modsatte klasseværelse. Jeg gik forsigtig ind og fik øje på hende:-) Jeg introducerede mig selv og tilføjede at hun sikkert ikke kunne huske mig haha. Hun vidste, hun havde set mig før, men troede jeg var en af hendes gamle elever haha:-) Jeg sagde, jeg var Alison's cheerleader i Danmark og hun blev glad og gav mig et knus. Awee. Hun introducerede mig for hendes medarbejdere, jeg så hende klasseværelse og vi snakkede om livet i USA hehe. Vi aftalte, at hende og Alison kommer og ser vores næste hjemme cheer konkurrence. Glæder mig, selvom vi er rigtig dårlige! ;-)

Bagefter havde forældrene lavet mad fra hele verdenen til os og børnene. Der var rigtig meget mad og det var rigtig lækkert. En forældre havde lavet brændende kærlighed - smagte dog overhovedet ikke som vi laver det haha:-) Vi fik lov til at spise med børnene og jeg fik tre piger som alle var rigtig sjove:-) Jeg mødte også en pige som var på Rachels cheerhold og en pige hvis bedsteforældre er fra Danmark. Rimelig cool :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar