onsdag den 7. november 2012

Being sick, cheer tryout and election day!

Idag er en meget speciel dag. Før det første havde vi vores sidste dag of competetive cheerleading tryouts. For det andet er det dagen hvor USA skal stemme om deres nye præsident. De sidste par måneder har jeg ikke set andet end Romney/Obama skilte i forhaver, politiske debatter i fjernsynet og nyhedsartikler på yahoo. Selvom jeg ELSKER politik, yep du hørte rigtig, begynder det at tage en smuuule overhånd. Bare en smule;-) Det er overaaaalt... (hvis folk er interesseret, så er Howell fuldstændig med Romney)! De fleste børn på min skole (eller deres forældre) har riimelig mange penge, så vil helst ikke give dem væk. Ved ikke om jeg kommer i problemer for dette eller ej, men mange af børnene er også meget racistiske. Alle ved det og de er ikke bange for at indrømme og stå ved det. Har ingen ide hvorfor det er sådan, men det har sikkert noget at gøre krisen i USA, præsidenten, folk fra Detroit flyttende til dette område osv. Howell HS består btw. af 95% hvide og 5% andet (mørke, asiatiske, latinske etc.)

Men idag har vi haft cheer tryout. Det er sidste dag ud af tre dage. Jeg var syg med forkølelse alle dage, så det var bare fedt. Prikken over i'et er også, at vores hold kommer til at sutte i år. Næsten alle fra sideline er stoppet, så der er en masse Freshmen og JV piger som er kommet på holdet. Yayy:( Mig og Rachel tried out og tog derefter hjem. Efter aftensmaden så jeg en masse *host* dårlige & irreterende *host* piger uden eller meget meget dårlig back handspring, opdaterer deres status med ting som "MADE VARSITY!! WHO KNEW? DIDNT THINK I WOULD MAKE IT". Ja? Det troede resten af os hellere ikke. Hva fan'? Jeg ved det her et et meget negativt indlæg, så beklager. Jeg har bare brug for at få min vrede ud! ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar