mandag den 12. november 2012

Pistons Game

Idag var mig og mor til en Pistons kamp. Hvis i undre jer så ja, jeg kalder mine hostparents for mom og dad (og mine søstre for søstre og min bror for bror) haha:-) Lige så snart jeg kom hjem fra cheer træning kørte vi. Det tog en time og ti minutter, da vi stoppede på McDonalds og stadionet er i Detroit haha. Giver lidt sig selv. Detroit Pistons:-) Det var årets store kamp mod Oklahoma, så der var forholdvis mange mennesker. Vores sæder var omkring 10 rækker fra banen, wup wup. Alicia kan få gratis billetter, da hun er en danser der - i knowwww. Its cool;-) Vi fik lov til at se hende optræde med hendes hold. De er virkelig gode! Er så stolt af hende hihi;-)

Vi var foran hele kampen - nogle gange med 10 point, hvilket er temmelig godt da Oklahoma er virkelige gode (de har vundet et eller andet stort championship), men i sidste quater indhalede Oklahoma os. Det var nogle virkelig intense 15 minutter.. Vi scorede, de scorede, vi scorede, de scorede, vi scorede. Det var nervepirrende! Kunne slet ikke holde ud haha. Hver gang Detroit scorede et 3-point skud, gik folk helt vild. Man fejre det med at cheerleaderne, maskotten skyder med t-shirter, sender balloner med lotteri sedler ned fra loftet, giver pizza ud og filmer folk som danser haha. Det er vildt så meget som sker! Hver gang der var timeout var der nogle der optrådte og i halvlegen var der et lysshow med sang og dans. Vi endte dog med at tabe 90-92, men vi har tabt alle kampene i sæsonen sååå... no biggie:-) Det var stadig rigtig cool at se. En ægte basketball kamp;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar