søndag den 11. november 2012

Birthday party

I fredags havde jeg cheer træning som normalt. Træningen var faktisk ikke så slem som normalt og jeg havde det egentlig meget sjov:-) Pigerne er endelig begyndt at falde lidt ned og tage tingene seriøst. Thank you!! Jeg er blevet gode venner med Nina og Katie som plejede at være på JV. Ellers snakker jeg også meget med Erika, Bailey, Kenzie, Rachel (selvfølgelig), Hannah og Shelby som jeg også heppede på sideline med. Til træning begyndte vi at lære vores runder. I Michigan er cheerleading meget anderledes! Istedet for en 2:30 minutter routine har vi runder. I 'round 1' er det råb og motions. I 'round 2' er det råb, motions og standing tumbling og i 'round 3' er det råb, motions, tumbling og stunting. Efter træning kom Mitch og hentede mig og vi tog hjem til ham. Hans far lavede pizza, mens jeg sad på deres barstole og snakkede med ham:-) Da pizzaerne var færdig kom hans mor og søster Hannah hjem fra college. Jeg elsker Hannah, hun er sååå flink. Efter aftensmaden læste jeg lidt af hans Twitter haha, vi gik nedenunder hvor jeg så ham løfte vægte, vi spillede ping pong og så den nye Spiderman film, som faktisk var rigtig god.

Lørdag kørte mig og Ashley til Brighton efter kinesisk (og vi blev dyttet af (y)). Far havde taget Rachel, Tucker og Alicia ud og spise, så mig og Ashley hyggede os bare derhjemme. Ved 20-tiden kom de hjem og vi tog til Sydneys fødselsdagsfest. Vi var nede i hendes kælder og det var rigtig sjovt. Der var omkring 30 mennesker og jeg kendte halvdelen:-) Rach, Tucker og Alicia tog hjem tidligt, men jeg fik lov til at blive der til kl. 22. Der var mad, sodavand og høj musik. Annette og Tanner dansede, hvilket var virkelig sjovt at se på. På et tidspunkt kom Tanner hen og prøvede at danse med mig:-D Tanner er vores maskot og jeg er rigtig gode venner med ham. Vi laver altid sjov med hinanden til football kampene, fordi jeg står i enden hvor han også er:-) Jeg fik også lært en del mennesker om Danmark. De bliver altid chokeret, når jeg fortæller dem vi ikke har nogle drikke alder, men du skal være 18 for at køre;-)

Erica på Sydneys awesome trappe ned til kælderen:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar